d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger Members Til Team Pvm > I Nye Patch, Nyt Guild
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 755.00
Dec 15 2009 09:40am
Jeg har planer om at lave et helt nyt guild som KUN består af VOKSNE d2 glade danskere. Jeg overvejer at stoppe min pvp, så jeg i stedet kan spille pvm på et højt plan med samarbejde.

I den nye patch vil items dupe mm være væk, der vil også blive slukket for ut exp, så der vil være stor mulighed for at lave gode fg's på et godt pvm team.

Du skal minimum være 20 år
Du skal kunne spille 2 forskellige classes. (med spille menes der at du skal kunne mestre denne class) fx, ingen spildte str point, skill points, max dmg, synergies osv.
Du skal indvilde dig i at være en del af en 16 mands gruppe hvor drops bliver fordelt til dem DER NEEDER... Dvs, er vi på 8 mands mf'ing og finder vi et item som flere gerne vil have, bliver der slået om det.
Du skal være villig til at give mig dit telefonnummer, da der skal være TRUST i denne gruppe. Uden TRUST ingen gruppe.
Jeg er 29 år uddannet på musikkonservatoriet og tjener gode penge. Jeg har ca 20000 fg ialt og har derfor ikke brug for børn der forlader gruppen så snart de får nogle gode ting.

DETTE ER EN YDERST GOD MULIGHED FOR AT AVANCERE OG FORBLIVE I TOPPEN AF DEN NYE PATCH... Alle vil få noget ud af det!!!

Der skal være:

2 x blizz sosos
2 x fb sosos
2 x light sosos
2 x zeal pallys
2 x rabies/fury dudus
2 x ww babas
2 x singer/item mf babas
2 x hammer palas

På denne måde vil vi for det meste kunne samle en optimal 8mands gruppe, til at tage en masse hell games.
Drops vil kun kunne blive fordelt mellem de som er online i gamet ofc.'

Ændringer og tilføjelser af ovenstående kan forekomme, men meningen med et velfungerende VOKSENT guild er grundlæggende!

Er du interesseret i at høre mere så smid mig en pm.

This post was edited by GeorgeL on Dec 15 2009 09:43am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 15 2009 10:11am
Det er da virkelig et latterligt topic

Alder minimum 20.?

gir ingen mening det du prøver forklare'
Steffer er over 20 gik fra trusted member @ Jsp

og scammede + solgte en hel del unperm'
Synes jeg lige du skulle lave om på
så er jeg måske frisk til den nye patch
Member
Gold: 7,525.26
Dec 15 2009 10:13am
Quote (FamousDK @ 15 Dec 2009 17:11)

Alder minimum 20.?

Lad ham da selv vurdere hvilken aldersgrænse han sætter, det er jo allerede tydeligt ved synet af din post at du IKKE møder adgangskravet, så bland dig eventuelt udenom. Ingen grund til at postere den slags anklager heller, du ved ikke hvad der er sket.
Member
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Dec 15 2009 10:25am

Alder minimum 20.?

Det giver mening, hvis man læser det, jo. Bare fordi du ikke lever op til kravene om at kunne joine, skal du ikke nedgøre hans idé.
Member
Gold: 0.00
Dec 15 2009 10:40am
Lyder meget sjovt :)
Men hvorfor lave en pvm guild, når man allerede har mf-bots og charecters der let kan mf selv uden et hold?
Altså det lyder sjovt og hyggeligt, men tror bare ikk man ka tjene så meget på det :(

Ringer du til en og skriger i mobilen hvis man ikk opfører sig ordentligt :P?
Member
Dec 15 2009 10:52am
Quote (Borki @ Dec 15 2009 04:25pm)
Det giver mening, hvis man læser det, jo. Bare fordi du ikke lever op til kravene om at kunne joine, skal du ikke nedgøre hans idé.

Som jeg kan se det anklager jeg ham ikk stiller bare et spørgsmål jeg regner med få svar på af ham muligvis

så stop da det tuden

Quote (Znuggle @ Dec 15 2009 04:13pm)
Lad ham da selv vurdere hvilken aldersgrænse han sætter, det er jo allerede tydeligt ved synet af din post at du IKKE møder adgangskravet, så bland dig eventuelt udenom. Ingen grund til at postere den slags anklager heller, du ved ikke hvad der er sket.

samme jeg vil skrive her
Member
Gold: 7,525.26
Dec 15 2009 11:03am
Hvem er det der tuder? Du føler dig jo tydeligvis ramt, siden du egentlig gerne vil deltage..

Som jeg sagde før, det er jo fuldstændig op til ham der oprettede tråden at vurdere hvilke krav han stiller, så at du synes det er latterligt, siger jo bare noget om dig.

Da jeg hentydede til at du anklagede folk, mente jeg selvfølgelig den ovenstående qoute, da ikke ham der lavede tråden, hvad tror du?

@

Beklager det her GeorgeL, kan bare ikke holde sådan nogle tåbelige kommentarer ud.
Member
Gold: 10.75
Dec 15 2009 11:05am
God idé.

En skam jeg spiller classic, ellers ville jeg meget gerne være med.
Men jeg er så også kun 18, så det var vel hip som haps :)

Held og lykke med det her!
Member
Gold: 2,443.00
Dec 15 2009 11:12am
Quote (Sunshines @ Dec 15 2009 07:05pm)
God idé.

En skam jeg spiller classic, ellers ville jeg meget gerne være med.
Men jeg er så også kun 18, så det var vel hip som haps :)

Held og lykke med det her!

Det var vel hip som haps!
Member
Dec 15 2009 11:41am
Quote (Znuggle @ Dec 15 2009 05:03pm)
Hvem er det der tuder? Du føler dig jo tydeligvis ramt, siden du egentlig gerne vil deltage..

Som jeg sagde før, det er jo fuldstændig op til ham der oprettede tråden at vurdere hvilke krav han stiller, så at du synes det er latterligt, siger jo bare noget om dig.

Da jeg hentydede til at du anklagede folk, mente jeg selvfølgelig den ovenstående qoute, da ikke ham der lavede tråden, hvad tror du?

@

Beklager det her GeorgeL, kan bare ikke holde sådan nogle tåbelige kommentarer ud.

lyder lidt som om det dig der ligger dig på knæ?
jeg minder ham om det med alderen er en lidt latterlig ting at have med'
og straks grader dig og dine medi mates
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll