En af mine kammerater på 19 . (er selv 15) er begyndt på d2 igen, og han har sgu nok penge så han ville købe noget på ***.com . da vi så har fået købt første gang opdager min ven at han vil købe noget til sin soso. Så han går derind igen og køber noget til hende, modtager det så ligesom ordren før. Han mangler så en lille lorte charm som han bare vil ha

. Så han bestiller en tredje gang. Men nu får han så en E-mail om at han skal gå på deres live support chat for at bekræfte at han har bestilt alle de ting, I ved så de ikke bare sælger til en der måske har stjålet hans kreditkort eller sådan noget. Min ven stinker til engelsk, altså fatter det OVERHOVEDET ikke xD . Så jeg skulle styre det der med chat osv. jeg skriver så med en bot tror jeg han får min vens tlf nr og derefter er der en der ringer, han kunne jo ikke snakke engelsk så jeg måtte tage telefonen, og jeg hader at snakke i fon folk jeg ikke kender så jeg var heller ikke så vild med det

. Men han udspurgte mig så om alle min vens personlige ting som fødselsdato og billing adress osv. og jeg skulle hver gang kigge over på min ven(Diller) og spørge ham, så tror ikke at jeg virkede så troværdig

. Men det ville blive sendt inden for en time det Diller havde bestilt. såé det var dagens griner/Nøjer i vores diablo liv