Hvad er Lotteriet?Lotteriet er et spil baseret på held. Det er meget det samme som Lotto eller Bingo, bortset fra at man kun kan vælge 3 tal ud af 36 tal.
Det er desuden også en måde at fjerne forum gold fra systemet, hvilket mener at værdien på forum gold bliver forhøjet.
Hvordan kan jeg spille med i lotteriet?Bare klik på
Hourly Raffle / Lotteriet oppe i højre hjørne.
Du har adgang til
Lotteriet hver alle steder i d2jsp forum.
Du kan enten vælge at selv bestemme 3 numre, eller lade systemet vælge nogle forskellige tal til dig.
Så snart du har valgt dine tal, skal du indtaste dit Gold kodeord og dernæst trykke "Køb Lotteri lodderne". Hvis du ikke har et kodeord trykker du bare på "Køb Lotteri lodderne", uden at indtaste noget i feltet.
Hvor meget koster et lod?Hvert lod koster 5 FG. Du kan vælge at købe så mange du har lyst til, så længe du har nok FG.
Jeg har købt 10. stk lodder, men puljen blev ikke øget med 50 FG. Hvad gjorde jeg forkert?Puljen bliver kun øget med 3 FG for hver lod. De to andre FG går til siden (hvilket betyder de ryger ud af systemet).
Hvordan kan jeg vinde i lotteriet hver time?Du kan vinde i
lotteriet hver time ved:
• To numre som passer
• To numre som passer i den rigtige orden
• Tre numre som passer
• Vinde jackpot (tre numre som passer i den rigtige orden)Et par små eksempler:
Lotteriet hver time vælger numrene
3, 17, 28• Du ville have to numre som passer hvis du havde valgt disse tal
17, 4, 3• Du ville have to numre som passer i den rigtige orden hvis du havde valgt disse tal
9, 17, 28• Du ville have tre numre som passer hvis du havde valgt disse tal
28, 3, 17• Du ville vinde jackpot hvis du havde valgt disse tal
3, 17, 28Hvad er chancen for at vinde?• Chancen for at have to tal som passer
1:210• Chancen for at have to tal som passer i den rigtige orden
1:1260• Chancen for at have tre tal som passer
1:7140• Chancen for at vinde jackpot er
1:42840Du ville i teorien have 100% chance for at vinde jackpot hvis du havde råd til 42840 lodder. Dette ville dog ikke mene at du automatisk vandt.
Det er derfor
lotteriet er baseret på held, og et sjovt spil.
Hvad sker der når nogle vinderHvis nogle har to tal / to tal i den rigtige orden / 3 numre som passer, bliver puljen forminsket med den mængde personen har vundet.
Hvis nogle vinder jackpot, bliver puljen sat på 1,000 FG.
Kan nogen have samme tal som mig?Ja, mere end en person kan have de samme numre.
Den mængde FG i burde vinde vil bare blive splittet i to, hvis der er flere personer som har de samme tal og vinder.
Det er begrænset til 50 vindere for 2 numre, begrænset til 10 vindere for 2 numre i den rigtige orden og begrænset til 2 vindere med 3 numre.
Den første person person som har købt lodderne hvis de er flere numre end hvad det er begrænset til vinder. Hvis der er en begrænsning til 10 vindere og der er 13 som vinder, vil de 10 første som har købt deres lodder vinde. De sidste 3 personer vil ikke få noget FG.
Jackpotten kan blive vundet af ubegrænset vindere på samme tid, men den vil blive delt mellem alle vinderne.
Hvad betyder dette: "Køb disse lodder til de næste "X" trækninger"?Denne mulighed betyder at du køber de samme numre til de "X" trækning(er) du har valgt. Den køber automatisk de præcis samme numre, og samme antal til de næste "X" trækning(er).
The giver dig mulighed for at spille med i
lotteriet selvom du er afk.
Du kunne som eksempel prøve dit held de næste 10 trækninger. Du køber bare et lod med dine "lykke numre #1 + #2 + #3" og skriver "10" i feltet "Køb lodder til de næste trækning(er)".
Mange tak til ~Korea~ og Whitebushido der originalt har lavet denne guide.
Oversat til Dansk af
JigsawOversat fra: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15448586&f=34This post was edited by Serria on Sep 18 2009 11:41am