d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Til Alle Som Spiller Cs Og Cs Source > True Dat,
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 3,770.00
Sep 6 2009 08:04am
Yep, der er nok mange som kender det, og omvendt er der nok mange som ikke gør.
Der er i øjeblikket en hjemmeside kørende for de som spiller CS.

Den har været aktiv i lang tid, og det er en form for Jsp, bare inden for CS-verdenen.

På siden kan man joine / lave gathers, som svarer til en CW.
Lederen af gatheren laver holdene, baseret udfra point du har tjent på frags osv.

Når gatheren er startet, ryger man automatisk ind på en server, samt en voice-server, med sit team.
Derudover er der public osv på siden, og ranking systemet går fra lyserød til sort.

Hvis det har interesse, så skriv og få siden. Ved ærlig talt ikke om jeg må offentligt gøre den her ^^

This post was edited by Stroph on Sep 6 2009 08:04am
Member
Gold: 2.19
Sep 6 2009 08:48am
Playzeek.com ^^

Jeg er 2 sorte i css d:D [Edit;] Faktisk 3 sorte, men så brugte jeg radarhack i en time, røg ned på 2 sorte, og blev banned i et år s;

Quote (Stroph @ Sun, Sep 6 2009, 02:04pm)
Hvis det har interesse, så skriv og få siden. Ved ærlig talt ikke om jeg må offentligt gøre den her ^^

Hvorfor skulle du ikke måtte det ? ^^

This post was edited by drullenz on Sep 6 2009 08:49am
Member
Sep 6 2009 09:25am
Quote (drullenz @ Sun, Sep 6 2009, 02:48pm)
Playzeek.com ^^

Jeg er 2 sorte i css d:D [Edit;] Faktisk 3 sorte, men så brugte jeg radarhack i en time, røg ned på 2 sorte, og blev banned i et år s;

Hvorfor skulle du ikke måtte det ? ^^

Enhver idiot kan blive sort i cs source tbh :s
Desuden syntes jeg at folk som cheater er nogle kegler..
Member
Gold: 10.75
Sep 6 2009 10:00am
Quote (Stroph @ Sun, Sep 6 2009, 04:25pm)

Men man bliver bedre af at cheate (når man igen spiller uden)
Member
Gold: 2.19
Sep 6 2009 10:02am
Quote (Stroph @ Sun, Sep 6 2009, 03:25pm)

Hehe, jeg sad og spillede 2on2 mod nogen som cheatede, så min lanmate downloadede lige noget cheat ^^ så nogle runder senere, så tænkte jeg altså også lige jeg ville ^^.
Men så blev det så også afsløret, og dem vi spillede mod, de blev også banned få dage efter ^^,

Quote (Sunshines @ Sun, Sep 6 2009, 04:00pm)

Hmm ? =].
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 6 2009 10:02am
Quote (Stroph @ Sun, Sep 6 2009, 03:04pm)

Den har været aktiv i lang tid, og det er en form for Jsp, bare inden for CS-verdenen.

Lederen af gatheren laver holdene, baseret udfra point du har tjent på frags osv.

Når gatheren er startet, ryger man automatisk ind på en server, samt en voice-server, med sit team.
Derudover er der public osv på siden, og ranking systemet går fra lyserød til sort.

forstår ikke hva det er man skal bruge det til? :D
Member
Sep 6 2009 11:03am
Quote (Sunshines @ Sun, Sep 6 2009, 04:00pm)

Er ved at være træt af dig og dine posts.

Du er jo komplet retarderet at høre på, og ligemeget hvad du skriver kommer det sgu til at fremstå som idiotisk.. Gå ud og skyd dig selv og gør os alle en tjeneste..

Bettelap > Det du skal bruge det til, er at det går 1000 gange hurtigere end at bruge IRC..

Du har en 5on5 staplet på benene indenfor nogle minutter, folk cheater ikke rigtigt derinde, du har konstant voice server, du kan lave dit eget hold osv osv.
Derudover kan folk heller ikke fake skille (man gør det i al fald sjældent)
Member
Gold: 35,357.00
Sep 7 2009 05:48am
Quote (Stroph @ Sun, Sep 6 2009, 03:04pm)

www.csforum.com
Member
Gold: 10.75
Sep 7 2009 06:11am
Quote (Stroph @ Sun, Sep 6 2009, 06:03pm)
Er ved at være træt af dig og dine posts.

Du er jo komplet retarderet at høre på, og ligemeget hvad du skriver kommer det sgu til at fremstå som idiotisk.. Gå ud og skyd dig selv og gør os alle en tjeneste..

Bettelap > Det du skal bruge det til, er at det går 1000 gange hurtigere end at bruge IRC..

Du har en 5on5 staplet på benene indenfor nogle minutter, folk cheater ikke rigtigt derinde, du har konstant voice server, du kan lave dit eget hold osv osv.
Derudover kan folk heller ikke fake skille (man gør det i al fald sjældent)

Det er slet ikke det jeg snakker om.
Når du i en given periode har brugt cheats som wh vil du når du beslutter dig for at spille uden cheat igen være langt bedre.

Sådan havde jeg det, og jeg ved andre deler min erfaring.
Member
Gold: 1,696.00
Sep 7 2009 06:53am
Quote (Sunshines @ Mon, 7 Sep 2009, 12:11)
Det er slet ikke det jeg snakker om.
Når du i en given periode har brugt cheats som wh vil du når du beslutter dig for at spille uden cheat igen være langt bedre.

Sådan havde jeg det, og jeg ved andre deler min erfaring.

Korrekt.

At bruge wallhack lærer dig om andres reaktioner og måder at spille på, meget bedre end hvis du er uvidende om halvdelen af hvad de laver.
Aimbot gør dig dog ikke bedre til at ramme....
Faktisk bruger en del claner wallhack til at se hvad kan lade sig gøre og ikke gøre. Til at vise hvordan folk opererer. Dette får dig til at vide i hvilke situationer hvordan du skal reagerer fremover.
Der er dog den forskel at på pubs, er wallhack stort set kun brugbart som lærings kit, hvis man spiller mod gode spillere, for som i poker, hvis spillerne er nybegyndere kan de ikke bluffes.

Som spiller lærer man rigtigt meget om taktikken og måderne at spille på. Som spiller bliver du ikke bedre til at ramme...

Så ja, du kan ende som en spiller der ved alt og kan alt, på nær at slå din fjende ihjel.... Og det er her at skills som man kalder det viser sig.
At vide er ikke at kunne.

edit: At lære din fjende at kende er dit første værktøj til at vinde.

This post was edited by Guunba on Sep 7 2009 06:55am
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll