d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev19899100101102482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 13 2010 03:19pm
Quote (FamousDK @ Nov 13 2010 10:13pm)
Du ser forkert på Brøndby

Brøndby har altid været et top hold i ligaen og skal forblive det helt klart

Brøndby er det eneste Danske! Hold som har skabt stjerner inden for fodbold !

Som Fx Agger.
alt hva han lærte var i brøndby ligesiden han var en meget ung fætter :D

Der er kun en fætter agger :hug: :love:


Håber du joker.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 13 2010 03:23pm
Quote (Sunshines @ Nov 13 2010 09:19pm)
Håber du joker.


kk
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 13 2010 03:25pm
Quote (FamousDK @ Nov 13 2010 10:23pm)
kk


Arrogant kommentar, men at det kommer fra en Brøndby fan siger vel det hele. I tror vel stadig det kun er jer der har produceret gode spillere. Desuden er det hylende morsomt at nu hvor FCK er i CHL og faktisk gør det godt, bliver mange Brøndby fans ved med at hæfte sig i fortiden. Griner hver gang :D
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 13 2010 03:30pm
Quote (Sunshines @ Nov 13 2010 09:25pm)
Arrogant kommentar, men at det kommer fra en Brøndby fan siger vel det hele. I tror vel stadig det kun er jer der har produceret gode spillere. Desuden er det hylende morsomt at nu hvor FCK er i CHL og faktisk gør det godt, bliver mange Brøndby fans ved med at hæfte sig i fortiden. Griner hver gang :D


wow nej der har brøndby jo så heller ikk været

eller når jo det har de jo :)
og leveret en super indsats mod dræber gruppen som den blev kaldt på det tidspunkt

Men ja Respekt for Fck?
De gør det sindsygt godt i CL
Håber personligt også de går videre i gruppen Det har de fortjent

Grin så meget du vil hvis det gør din hverdag mere spændende
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 13 2010 03:39pm
Quote (FamousDK @ Nov 13 2010 10:30pm)
wow nej der har brøndby jo så heller ikk været

eller når jo det har de jo :)
og leveret en super indsats mod dræber gruppen som den blev kaldt på det tidspunkt

Men ja Respekt for Fck?
De gør det sindsygt godt i CL
Håber personligt også de går videre i gruppen Det har de fortjent

Grin så meget du vil hvis det gør din hverdag mere spændende


De fleste Brøndby fans er bare arrige hver gang man spørger dem hvor FCK pt er. Misforstå mig ikke, jeg er skam ikke FCK fan.
Desuden er din kommentar om hvorvidt andre klubber i Danmark levere solide danske spillere til andre gode ligaer komplet malplaceret - NEJ - Brøndby er ikke de eneste der kan udvikle supertalenter.. (dog er de selvfølgelig en af de bedste klubber i dansk fodbold regi).

This post was edited by Sunshines on Nov 13 2010 03:39pm
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 13 2010 03:49pm
Quote (Sunshines @ Nov 13 2010 09:39pm)
De fleste Brøndby fans er bare arrige hver gang man spørger dem hvor FCK pt er. Misforstå mig ikke, jeg er skam ikke FCK fan.
Desuden er din kommentar om hvorvidt andre klubber i Danmark levere solide danske spillere til andre gode ligaer komplet malplaceret - NEJ - Brøndby er ikke de eneste der kan udvikle supertalenter.. (dog er de selvfølgelig en af de bedste klubber i dansk fodbold regi).


alle Danskere burde have et synspunkt på at støtte op omkring et dansk hold i CL
Det er jo alligevel halv stort show Fck er ved at levere
mener heller ikk de eneste
men de har udvikler mange talent fulde spillere som ender i de store klubber
og daniel Agger er et meget godt eksempel
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 13 2010 08:15pm
Kæft hvor sjovt, jeg spillet alle mine fgs på barcelona mod villareal (3.5k mod 1k) og det takken jeg får :
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=49918447&f=250&o=0#p332882436

bliver scammet af et 2007 memeber uden warn, mange posts, en der kendt i at spille fgs på hold i football forumet for sølle 4.5k, hvor til grin virkeligt.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 14 2010 04:38am
Quote (Tupac93 @ Nov 14 2010 02:15am)
Kæft hvor sjovt, jeg spillet alle mine fgs på barcelona mod villareal (3.5k mod 1k) og det takken jeg får :
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=49918447&f=250&o=0#p332882436

bliver scammet af et 2007 memeber uden warn, mange posts, en der kendt i at spille fgs på hold i football forumet for sølle 4.5k, hvor til grin virkeligt.


Det har efterhånden intet at gøre mere med årstal af bruger 07 05 06 er der mange multi's af
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 14 2010 04:41am
Sønderjyske VS F.C. København.

Kamptype: Superligaen
Dato: 14.11.10
Tidspunkt: 16:00
Stadion: Haderslev Fodboldstadion
TV kanal: CANAL9

En sikker en at oddse på.

This post was edited by xz-master on Nov 14 2010 04:42am
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 14 2010 04:49am
Quote (xz-master @ Nov 14 2010 10:41am)
Sønderjyske VS F.C. København.

Kamptype: Superligaen
Dato: 14.11.10
Tidspunkt: 16:00
Stadion: Haderslev Fodboldstadion
TV kanal: CANAL9

En sikker en at oddse på.


Ja at sønderjyske tager dem :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev19899100101102482Next
Add Reply New Topic New Poll