Quote (ziux @ 17 Nov 2011 10:49)
har snakket med ham, og han har også gold log på det..
så jeg tror jeg lader være med at betale tilbage, da jeg virkelig har på fornemmelsen at han snyder mig..
Ja det er noget værre noget, I realiteten kan dit item du har byttet væk have en lang historie via goldlogs på jsp.
x sælger til x, som sælger til x osv osv, og så køber du i sidste ende det item og sælger videre. Hvis det i første ende var upermanent, hvem skal så betale for det? Det er stort set umuligt at afgøre om nogen af ejerne har vidst det var upermanent, og ingen vil givetvis indræmme hvis de gjorde.
Hvis jeg var dig, ville jeg snakke med ham der føler sig scammet, og prøve at forklare ham hvorfor at du ikke kan klandres for den slags.
Ovenstående eksempler illusterer lige præcis at folk med god trademoral sagtens kan komme i beisddelse af items som er upermanente, og bytte dem videre i god tro, og omvendt også kan blive offer for folk der påstår at permanente items forsvinder, for at tjene forumguld eller ødelægge andres ry herinde.
Derfor er alle der bytter items, med en relativ risiko for at være duped, stort set lige gode om det i sidste ende når det kommer til sådan nogle sager her.