d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev19859869879889891597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 17 2011 02:20am
Quote (ziux @ Nov 17 2011 08:58am)
Godmorgen drenge, bliver måske scammer tagget :s.

Kira89 pm'ede mig at den cta 664 331 var poofed som jeg købte perm af gerwar..

Og jeg har self ikke taget S/S af noget med tradet fra gerwar..

Hvad gør jeg lige?

Jeg ville også tage det helt roligt. Du kan ikke gøre meget mere end at være ærlig nu. Og husk screenshots i fremtiden.
Member
Nov 17 2011 02:22am
okay.
Member
Nov 17 2011 02:34am
Quote (ziux @ Nov 17 2011 08:58am)

Hvad gør jeg lige?

Han kan ikke proff at den er poofed.. Trust me, du bliver ikke scammer tag.
Member
Nov 17 2011 02:53am
okay.

Han siger bare at jeg enten skal betale tilbage ellers reporter han mig.
Member
Gold: 0.55
Nov 17 2011 02:54am
Quote (ziux @ Nov 17 2011 10:53am)
okay.

let him do it
Member
Gold: 7,898.96
Nov 17 2011 03:07am
Quote (ziux @ Nov 17 2011 09:53am)
okay.

lad ham reporte
jeg havde en der solgte unperm som perm
jeg s/a ham
han blokede mig instant efter trade altså på jsp
og han loggede af og har ikke været på siden
er der noget der siger scam som det?
men alligevel er han ikke locked -.-
Member
Gold: 7,525.26
Nov 17 2011 03:33am
Quote (ziux @ 17 Nov 2011 08:58)

Hvad gør jeg lige?

Hvad det er en person du respekterer, og derfor stoler på, så betaler du ham naturligvis tilbage. Hvis det ikke er tilfældet og det virker suspekt, så bør du ikke gøre noget ved det. Beviset er desværre uhyggeligt svært at føre.

Quote (peanutboobs @ 17 Nov 2011 10:07)
lad ham reporte
jeg havde en der solgte unperm som perm
jeg s/a ham
han blokede mig instant efter trade altså på jsp
og han loggede af og har ikke været på siden
er der noget der siger scam som det?
men alligevel er han ikke locked -.-

De kan ikke lukke ham uden beviser, så selvfølgelig ikke.

This post was edited by Whyred on Nov 17 2011 03:34am
Member
Nov 17 2011 03:40am
Quote (Whyred @ 17 Nov 2011 10:33)
Hvad det er en person du respekterer, og derfor stoler på, så betaler du ham naturligvistilbage. Hvisdet ikke er tilfældet og det virker suspekt, så bør du ikke gøre noget ved det. Beviset er desværre uhyggeligt svært at føre.

De kan ikke lukke ham uden beviser, så selvfølgelig ikke.

jeg tror bare desværre jeg bliver nød til at betale tilbage, også er den ude af verden..

men på den anden side tror jeg virkelig også at han snyder mig, og bare vil have de fg's.

og nej, jeg stoler ikke på ham.. ville bare have den solgt sådan jeg kunne bygge min pvp ele druid op..
aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre..
Member
Gold: 7,525.26
Nov 17 2011 03:45am
Quote (ziux @ 17 Nov 2011 10:40)
jeg tror bare desværre jeg bliver nød til at betale tilbage, også er den ude af verden..

men på den anden side tror jeg virkelig også at han snyder mig, og bare vil have de fg's.

og nej, jeg stoler ikke på ham.. ville bare have den solgt sådan jeg kunne bygge min pvp ele druid op..
aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Hvis du ikke stoler på ham, og mener at han udelukkede er ude på at tjene på det, så synes jeg ikke at du skal betale tilbage. I den slags trades handler det altid om fornemmelser.
Hvis jeg skal bytte et dyrt item til nogen, så tænker jeg tit over om det er nogen personer der fremtræder respektivt eller ej, fordi at jeg gerne vil kunne betale dem tilbage med en god smag i munden, hvis det skulle være tilfældet at de mener det jeg har byttet med dem er "poofet".

Problemet er som sagt at det er uhyre svært at bevise og du skal nok ikke forvente at ham du bytter med kan gøre det(ikke mindst af den grund, at det som du selv siger, mest virker som om at det er løgn). Var det ikke løgn, så ville han givetvis heller ikke prøve at "afpresse" dig på den måde. Folk der truer med at fremstille andre i S/A er som regel ikke respektable folk. Jeg synes ikke du skal bekymre dig. Hvis jeg f.eks. havde optaget et itemtrade og efterfølgende poofet det item, dvs. at jeg rent faktisk kunne bevise det, så ville jeg skrive en besked til vedkommende og sige at jeg kunne bevise at hans item var upermanent og at han godt måtte betale tilbage eller få ham, som han selv havde byttet med til at betale tilbage. Det kan være at han jeg byttede med ikke havde den mindste anelse om at han var ved at bytte et upermanent item, det gør han ikke til en snyder, men det er risikoen ved i det hele taget at handle med den slags items, så det hele er lidt en gråzone generelt, det kan vi takke dupere for i sidste ende, at det hele er så knudret, og at S/A moderatorerne virker så indlysende dumme i afgørelsen af en masse sager, faktum er bare at uden beviser kan man ikke lukke folks kontoer herinde, og det er som nævn utroligt svært at føre bevis i de sager.

Du kan evt. skrive til ham du byttede det item med, som han påstår er poofet, og høre om han vil gøre noget ved det, hvis han stoler på dig, og indrømmer at han solgte dig et upermanent item, så bliver det en anden sag, men det er de færreste der vil gøre det...

This post was edited by Whyred on Nov 17 2011 03:51am
Member
Nov 17 2011 03:49am
Quote (Whyred @ 17 Nov 2011 10:45)
Hvisdu ikke stoler på ham, og mener at han udelukkede er ude på at tjene på det, så synes jeg ikke at du skal betale tilbage. I den slags trades handler det altid om fornemmelser.
Hvisjeg skal bytte et dyrt item til nogen, så tænker jeg tit over om det er nogen personer der fremtræder respektivt eller ej, fordi at jeg gerne vil kunne betale dem tilbage med en god smag i munden, hvisdet skulle være tilfældet at de mener det jeg har byttet med dem er "poofet".

Problemet er som sagt at det er uhyre svært at bevise og du skal nok ikke forvente at ham du bytter med kan gøre det. Så ville han givetvishave gjort det. Folk der truer med at fremstille andre i S/A er som regel ikke respektable folk. Jeg synes ikke du skal bekymre dig.
Du kan evt. skrive til ham du byttede det item med, som han påstår er poofet, og høre om han vil gøre noget ved det, hvishan stoler på dig, og indrømmer at han solgte dig et upermanent item, så bliver det en anden sag, men det er de færreste der vil gøre det...

har snakket med ham, og han har også gold log på det..
så jeg tror jeg lader være med at betale tilbage, da jeg virkelig har på fornemmelsen at han snyder mig..
Go Back To Dansk Topic List
Prev19859869879889891597Next
Closed New Topic New Poll