d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev1979899100101195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jun 15 2011 02:02pm
Quote (Mo4NL @ 15 Jun 2011 20:52)
...



ikke punktum punktum punktum mig!, det var skam seriøst ment, for at vise dig at man ikke behøver at være medlem af et trænings center :p

This post was edited by Sometimes on Jun 15 2011 02:27pm
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Jun 17 2011 01:33am
Quote (Sometimes @ Jun 15 2011 09:02pm)
ikke punktum punktum punktum mig!, det var skam seriøst ment, for at vise dig at man ikke behøver at være medlem af et trænings center :p


Ja.

Andre forslag?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 17 2011 02:36am
Quote (Mo4NL @ 17 Jun 2011 09:33)
Ja.

Andre forslag?


har vi ikke allerede svaret på dit spørgsmål? Ellers må du udspecificere hvad du gerne vil have svar på i stedet for bare at skrive "andre forslag"..
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jun 26 2011 06:04am
Dejlig dag i dag, nu kan jeg begynde og træne igen efter en lang pause! :)

Min mad-plan for i dag ser således ud:

Morgenmad:
Havregryn, hakket mandler, æbler, bananer og rosiner.

Frokost:
Råkost & torskerogns madder

Aftensmad:
Ris og Kylling

Natmad:
En dejlig shake

Så er jeg igang igen <3

This post was edited by Sometimes on Jun 26 2011 06:14am
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 15 2011 06:40pm
Hjæææælp mig tak :D

jeg er lige sluttet på mit efterskoleår, så nu vil jeg ud i styrkecentret da jeg har tid her hjemme ^_^

Nogle der kan give fif til hva for noget protein pulver jeg skal skaffe og med hvilken smag ? :)

tak på forhånd ^_^
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 16 2011 07:38am
Jeg har prøvet ON (Optimum Nutrition) hvilket skulle være et af de mest populære mærker, men efter de flyttede produktionen til Europa smager det af lort efter min mening. Derfor gik jeg over til Elite Whey fra Dymatize. 319kr for 2,3 kg. Jeg kan godt lide både den med chokolade og også den med jordbær, men det er altid lidt smag og behag.
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2011 06:28pm
Quote (Monze @ Jul 16 2011 02:38pm)
Jeg har prøvet ON (Optimum Nutrition) hvilket skulle være et af de mest populære mærker, men efter de flyttede produktionen til Europa smager det af lort efter min mening. Derfor gik jeg over til Elite Whey fra Dymatize. 319kr for 2,3 kg. Jeg kan godt lide både den med chokolade og også den med jordbær, men det er altid lidt smag og behag.


kan du linke mig til den side du har købt det ;) ?
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 3 2011 06:34pm
Quote (bettelap @ 16 Jul 2011 02:40)
Hjæææælp mig tak :D

jeg er lige sluttet på mit efterskoleår, så nu vil jeg ud i styrkecentret da jeg har tid her hjemme ^_^

Nogle der kan give fif til hva for noget protein pulver jeg skal skaffe og med hvilken smag ? :)

tak på forhånd ^_^


Helt klart Whey protein pulver, hvilken smag kommer an på hvad du er mest til, det mest typiske er chokolade/jordbær/vanilje/banan/cookies & cream
gå efter det der hedder 100% whey protein, og så til den pris du har råd til.

men husk nu, rigtig mad > pulver

This post was edited by waw on Aug 3 2011 06:35pm
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2011 07:52am
Quote (waw @ Aug 4 2011 01:34am)
Helt klart Whey protein pulver, hvilken smag kommer an på hvad du er mest til, det mest typiske er chokolade/jordbær/vanilje/banan/cookies & cream
gå efter det der hedder 100% whey protein, og så til den pris du har råd til.

men husk nu, rigtig mad > pulver


tak :D
vil jeg huske :D

er der en "sikker" side og købe det på :D
eller er det bare google der også bare tage en side ? ;)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 5 2011 02:38pm
Quote (bettelap @ 5 Aug 2011 15:52)
tak :D
vil jeg huske :D

er der en "sikker" side og købe det på :D
eller er det bare google der også bare tage en side ? ;)


http://www.gymnordic.com/

http://www.fitnessnord.com/

Gymnordic er lidt billigere mener jeg men shakers koster så lidt mere end de gør ved fitnessnord. Der er også lidt forskel i prisen på fragt men det er ikke meget. Personligt kan jeg bedst lide shakeren fra fitnessnord, men det er jo en smagssag for der er virkelig ikke meget forskel ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1979899100101195Next
Add Reply New Topic New Poll