Quote (Sunshines @ Nov 13 2010 09:06pm)
Brøndby er god griner off the pitch pt synes jeg, hvorimod det spil de levere på grønsværen er langt fra godkendt.
Du ser forkert på Brøndby
Brøndby har altid været et top hold i ligaen og skal forblive det helt klart
Brøndby er det eneste
Danske! Hold som har skabt stjerner inden for fodbold !
Som Fx Agger.
alt hva han lærte var i brøndby ligesiden han var en meget ung fætter

Der er kun en fætter agger
