d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1979899100101482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 12 2010 01:13pm
Quote (FamousDK @ Nov 12 2010 07:12pm)
Så kommer braget søndag
Brøndby - Horsens ;)

Der skal en sejr til Søndag
Vi er på vej tilbage af toppen i dansk fodbold igen B)


Det kan diskuteres.. Nu må vi se hva' der sker (:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 12 2010 02:29pm
Quote (xz-master @ Nov 12 2010 07:13pm)
Det kan diskuteres.. Nu må vi se hva' der sker (:


De har leveret god indsats og super spil de sidste kampe :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Nov 13 2010 04:43am
Quote (FamousDK @ Nov 12 2010 09:29pm)
De har leveret god indsats og super spil de sidste kampe :)


de sidste 3 kampe ^^
men de har jo stadig ikke fået de 3 point i alle ^^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 13 2010 06:24am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 13 2010 10:40am
Quote (FamousDK @ Nov 12 2010 08:12pm)
Så kommer braget søndag
Brøndby - Horsens ;)

Der skal en sejr til Søndag
Vi er på vej tilbage af toppen i dansk fodbold igen B)


Horsens?
B)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 13 2010 02:51pm
Quote (Sunshines @ Nov 13 2010 04:40pm)
Horsens?
B)


Ja ?
Vi møder Horsens søndag
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 13 2010 02:57pm
Quote (FamousDK @ Nov 13 2010 09:51pm)
Ja ?
Vi møder Horsens søndag


Mener ikke der er såååå stort et brag over den kamp.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 13 2010 02:59pm
Quote (Sunshines @ Nov 13 2010 08:57pm)
Mener ikke der er såååå stort et brag over den kamp.


For Horsens Lidt
For brøndby Ja Virkelig vigtig med 3 point?

Det er højdepunktet for denne uge.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 13 2010 03:06pm
Quote (FamousDK @ Nov 13 2010 09:59pm)
For Horsens Lidt
For brøndby Ja Virkelig vigtig med 3 point?

Det er højdepunktet for denne uge.


Brøndby er god griner off the pitch pt synes jeg, hvorimod det spil de levere på grønsværen er langt fra godkendt.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 13 2010 03:13pm
Quote (Sunshines @ Nov 13 2010 09:06pm)
Brøndby er god griner off the pitch pt synes jeg, hvorimod det spil de levere på grønsværen er langt fra godkendt.


Du ser forkert på Brøndby

Brøndby har altid været et top hold i ligaen og skal forblive det helt klart

Brøndby er det eneste Danske! Hold som har skabt stjerner inden for fodbold !

Som Fx Agger.
alt hva han lærte var i brøndby ligesiden han var en meget ung fætter :D

Der er kun en fætter agger :hug: :love:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1979899100101482Next
Add Reply New Topic New Poll