d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev196979899100135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 27 2011 12:42pm
Quote (berens @ 27 Nov 2011 20:38)
Hæftig kamp! <3


Ja :rofl: Ville jeg sku gerne ha set ! :thumbsup:

Lavede lige den her :

Marseille - Paris SG ~ 2.10
Zaragoza - Sevilla ~ 2.20
Sabadell - Murcia ~ 2.25

Odds : 10.39 | Indskud : 100 Kr ! :thumbsup:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 30 2011 11:22am
Så er der sku oddset idag ! :thumbsup:

NK Maribor - Club Brugge ~ 1.65
Legia Warsaw - PSV Eindhoven ~ 2.00

Odds : 3.30 | Indskud : 100 Kroner

--------------------------------------

Rennes - Udinese ~ 2.50
Standard Liege - Hannover ~ 2.50

Odds : 6.25 | Indskud : 100 Kroner

--------------------------------------

Celtic - Atletico Madrid ~ 1.90
Vorskla Poltava - FC Copenhagen ~ 1.95

Odds : 3.70 | Indskud : 100 Kroner

--------------------------------------

Braga - Birmingham ~ 5.90
Rapid Bucuresti - Hapoel Tel Aviv ~ 4.35

Odds : 25.66 | Indskud : 50 Kroner

--------------------------------------


Gogo ! :lol:


Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 30 2011 11:30am
min ven vandt 2.5k igår på 20 kr o.O
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 30 2011 11:31am
Quote (berens @ 30 Nov 2011 19:30)
min ven vandt 2.5k igår på 20 kr o.O


wtf, what a lucker ! :D
Jeg spiller sådan ret safe, og jeg rammer hele tiden ved siden af -.-
Tror ikke jeg har vundet i sådan 1 måned nu ... Håber der bliver lavet om på det idag :thumbsup:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 30 2011 11:43am
ye samme her. Så holder pause xD

hans det var :

Chelsea - Liverpool - 2
Napoli - Juventus - X
Arsenal - Manchester C. - 2
Barcelona - Ray 0-4 - X
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 30 2011 11:52am
Quote (berens @ 30 Nov 2011 19:43)
ye samme her. Så holder pause xD

hans det var :

Chelsea - Liverpool - 2
Napoli - Juventus - X
Arsenal - Manchester C. - 2
Barcelona - Ray 0-4 - X


lol :D Nice nok :P
Troede dog Juve vandt den kamp :D
Holder også en lang pause hvis jeg ikke vinder i aften, men synes nu chancerne er ret store :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 30 2011 12:21pm
Dine kuponer ser skam lovende ud :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 30 2011 12:22pm
Quote (berens @ 30 Nov 2011 20:21)
Dine kuponer ser skam lovende ud :D


Ja, udover en af mine mere sikre :

NK Maribor - Club Brugge ~ 1.65
Legia Warsaw - PSV Eindhoven ~ 2.00

Odds : 3.30 | Indskud : 100 Kroner

er allerede ved at gå i vasken :D
Maribor er ofc foran 1-0 :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 30 2011 12:28pm
Quote (Kaner @ Nov 30 2011 07:22pm)
Ja, udover en af mine mere sikre :

NK Maribor - Club Brugge~ 1.65
Legia Warsaw - PSV Eindhoven ~ 2.00

Odds : 3.30 | Indskud : 100 Kroner

er allerede ved at gå i vasken :D
Maribor er ofc foran 1-0 :P


hahhaa :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 30 2011 12:31pm
Quote (berens @ 30 Nov 2011 20:28)
hahhaa :D


lol, min frække kupon :

Braga - Birmingham ~ 5.90
Rapid Bucuresti - Hapoel Tel Aviv ~ 4.35

Zigic fra Birmingham har self lige brændt et straffespark :rage:
Han er ellers en vild spiller !
Go Back To Dansk Topic List
Prev196979899100135Next
Add Reply New Topic New Poll