d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev196979899100482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 9 2010 06:52am
Quote (Provo2100 @ Nov 9 2010 12:53pm)
Yiiiir! ;)
- Hvorfor har jeg drømt at FCK og Barca skal spille igen i parken :o ?


fordi du ikke tænker på andet end FCK og barca :D!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 9 2010 08:04am
Quote (berens @ Nov 9 2010 01:52pm)
fordi du ikke tænker på andet end FCK og barca :D!


hahaha true that! :D
Member
Posts: 1,741
Joined: Aug 29 2007
Gold: 7,234.47
Nov 9 2010 08:07am
Jeg må nok sige, at jeg holder med AS Roma, hvilket jeg har gjort lige siden jeg begyndte at interessere mig for fodbold :)

This post was edited by emilioz on Nov 9 2010 08:10am
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 9 2010 08:07am
Quote (emilioz @ Nov 9 2010 03:07pm)
Jeg må nok sige, at jeg holder med AS Roma, hvilket jeg har gjort lige siden jeg begyndte, at interessere mig for fodbold :)


Totti style! ;)
Member
Posts: 1,741
Joined: Aug 29 2007
Gold: 7,234.47
Nov 9 2010 08:09am
Quote (Provo2100 @ Nov 9 2010 02:07pm)
Totti style! ;)


Hele vejen ^_^
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 9 2010 08:11am

Quote (emilioz @ Nov 9 2010 02:09pm)
Hele vejen ^_^


:thumbsup:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 9 2010 09:14am
Quote (emilioz @ Nov 9 2010 03:09pm)
Hele vejen ^_^


Hold kæft en stor racist han er, men hans skills kan man sgu ikke tage fra ham, fandme en vild spiller i hans storhedstid :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 9 2010 09:43am
Quote (Provo2100 @ Nov 9 2010 03:07pm)
Totti style! ;)


AD!
Member
Posts: 8,056
Joined: Mar 2 2003
Gold: 52,985.00
Nov 10 2010 06:19am
sygt fed kamp i aften...
man u vs man c :)

og så er der lige GF før ;) udemærket!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 12 2010 01:12pm
Så kommer braget søndag
Brøndby - Horsens ;)

Der skal en sejr til Søndag
Vi er på vej tilbage af toppen i dansk fodbold igen B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev196979899100482Next
Add Reply New Topic New Poll