d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev19596979899135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Nov 24 2011 06:30am
Quote (Sometimes @ Nov 24 2011 01:24pm)
Det kan godt være Arsenal ikke har spillet godt de seneste par år, men er odds dortmund som vindere, er dog lige at presse citronen. :)


De gør det glimrende i den hjemlige lige, men ja det køre ikke for dem i chl :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 26 2011 08:24am
Synes faktisk det er svært at sætte en sikker kupon sammen idag, uden ofc at få odds røv ..

Personligt synes jeg de her, men ved ikke hvad jeg skal sætte sammen .. Har ikke lang tid :P

Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Nov 26 2011 08:27am
chelsea vinder, united uafgjort :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 26 2011 08:42am
Slet ikke ! :D Eller, Chelsea vinder sikkert, men gider sku ikke at sætte den på med det odds :P

Jeg har lavet :

Bolton - Everton ~ 2.15
Norwich - QPR ~ 3.45
WBA - Tottenham ~ 1.80

Odds : 13.35 ( Havde været gz hvis den ramte odds 13.37 B) ) | Indskud : 50 Kroner

------------------------------------------------------------------------------------------------------

United - Newcastle ~ 1.30
Sunderland - Wigan ~ 1.52
Arsenal - Fulham ~ 1.40'

Odds : 2.76 | Indskud : 100 Kroner


^_^
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Nov 26 2011 09:44am
Chelsea smadre dit odds! :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 26 2011 09:50am
Quote (berens @ 26 Nov 2011 17:44)
Chelsea smadre dit odds! :D


Snakker du om ? :rofl: Har skuda ikke oddset på dem ? :P
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Nov 26 2011 09:52am
Quote (Kaner @ Nov 26 2011 04:50pm)
Snakker du om ? :rofl: Har skuda ikke oddset på dem ? :P


oh. Tog du dem ikke med på den første der? xD
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Nov 26 2011 11:58am
Quote (berens @ Nov 26 2011 03:27pm)
chelsea vinder, united uafgjort :D


What did i say?
kunne have skaffet dig money der! :lol:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 27 2011 12:26pm
lol, var lige inde og se nogle statestikker på Murcia, da de har et godt odds idag, og jo er et udemærket hold i 2. Div..
Så skulle lige se deres seneste spillede kampe, og deres seneste indbyrdes kampe !
Og, OMG ! Se deres sidst spillede mod hinanden ! :rofl:

Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Nov 27 2011 12:38pm
Quote (Kaner @ Nov 27 2011 07:26pm)
lol, var lige inde og se nogle statestikker på Murcia, da de har et godt odds idag, og jo er et udemærket hold i 2. Div..
Så skulle lige se deres seneste spillede kampe, og deres seneste indbyrdes kampe !
Og, OMG ! Se deres sidst spillede mod hinanden ! :rofl:

http://i41.tinypic.com/2us9a94.jpg


Hæftig kamp! <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev19596979899135Next
Add Reply New Topic New Poll