d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev19596979899195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jun 14 2011 05:15am
Æv, rigtig æv.
Men godt det går den rigtige vej nu!
Mit venstre bryst var meget svagere end højer, markant svagere.

Det var så jeg tabte BB'en i venstre side.

Så har også slidt i håndvægte i laaaang tid.
Hvor højre bare har måtte lege med venstre for at even.

Ellers så tager højer for meget over.


Men super fedt du ser fremskridt, det gør jeg desværre ikke (ja grundet det jeg har skrevet tidligere), så må bare igang igen når pengene vender tilbage :P
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 14 2011 05:39am
Quote (Raavigc @ 14 Jun 2011 13:15)
Æv, rigtig æv.
Men godt det går den rigtige vej nu!
Mit venstre bryst var meget svagere end højer, markant svagere.

Det var så jeg tabte BB'en i venstre side.

Så har også slidt i håndvægte i laaaang tid.
Hvor højre bare har måtte lege med venstre for at even.

Ellers så tager højer for meget over.


Men super fedt du ser fremskridt, det gør jeg desværre ikke (ja grundet det jeg har skrevet tidligere), så må bare igang igen når pengene vender tilbage :P


De kommer jo før eller siden :) Symmetri kan være noget drilsk ja, men det tænker jeg ikke for meget på. Jeg sørger bare for at tage de kg jeg kan med god form og sikre at jeg ikke stiger for hurtigt. Frygter virkelig at den skal gå i smadder igen som den var da jeg startede. Kunne ikke sove på højre side i godt 8 måneder :(

Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jun 14 2011 05:42am
Quote (Monze @ Jun 14 2011 12:39pm)
De kommer jo før eller siden :) Symmetri kan være noget drilsk ja, men det tænker jeg ikke for meget på. Jeg sørger bare for at tage de kg jeg kan med god form og sikre at jeg ikke stiger for hurtigt. Frygter virkelig at den skal gå i smadder igen som den var da jeg startede. Kunne ikke sove på højre side i godt 8 måneder :(


Ja arbejdede også langsomt frem med den.

Æv, det godt nok træls.
Håber jeg også, så det bare at passe ordenligt på den!

Evt altid sikre at have udløfter med til BB bænk.
Så du skåner dine rotators.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 14 2011 09:51am
Quote (Raavigc @ 14 Jun 2011 13:42)
Ja arbejdede også langsomt frem med den.

Æv, det godt nok træls.
Håber jeg også, så det bare at passe ordenligt på den!

Evt altid sikre at have udløfter med til BB bænk.
Så du skåner dine rotators.


Du skulle vel ikke tilfældigvis ligge inde med sådan en skabelon til at holde styr på hvor meget man løfter de forskellige dage man træner? Er ved at lave noget i excel, men det ser ikke så overskueligt ud som jeg gerne ville have.
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jun 14 2011 09:58am
Quote (Monze @ Jun 14 2011 04:51pm)
Du skulle vel ikke tilfældigvis ligge inde med sådan en skabelon til at holde styr på hvor meget man løfter de forskellige dage man træner? Er ved at lave noget i excel, men det ser ikke så overskueligt ud som jeg gerne ville have.



altså til log? :)

Nej har jeg ikke, jeg skriver min hver gang :)

Jeg vil godt lave dig et skema/2/3 alt efter dine splits.

Hvis du giver mig en liste over hvad du køre af øvelser de forskellige dage.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 14 2011 10:39am
Quote (Raavigc @ 14 Jun 2011 17:58)
altså til log? :)

Nej har jeg ikke, jeg skriver min hver gang :)

Jeg vil godt lave dig et skema/2/3  alt efter dine splits.

Hvis du giver mig en liste over hvad du køre af øvelser de forskellige dage.


Jeg tror jeg har fået gjort det lidt overskueligt det var bare for at hente lidt inspiration. Jeg har bare smækket de øvelser ind som jeg veksler i mellem og de øvelser jeg ikke laver skriver jeg bare ingenting ved den uge. Jeg skifter lidt mellem forskellige øvelser til forskellige muskelgrupper for at det ikke skal blive for ensformigt og nogle gange er der også kø der betyder at jeg tager en anden øvelse end den jeg egentlig havde tænkt mig.
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jun 14 2011 11:27am
Quote (Monze @ Jun 14 2011 05:39pm)
Jeg tror jeg har fået gjort det lidt overskueligt det var bare for at hente lidt inspiration. Jeg har bare smækket de øvelser ind som jeg veksler i mellem og de øvelser jeg ikke laver skriver jeg bare ingenting ved den uge. Jeg skifter lidt mellem forskellige øvelser til forskellige muskelgrupper for at det ikke skal blive for ensformigt og nogle gange er der også kø der betyder at jeg tager en anden øvelse end den jeg egentlig havde tænkt mig.


Ye ok :)

Men ville nu også bare lave 3 ruprikker (hvis det var tre split), med overskrifter som:

Ryg - biceps.
----------Reps: --------Sets:----------Kg:
Dødløft:
BB BR:
[ ]
Og så efterlade et blankt felt så du kunne skrive hvis du tog en anden øvelse.

This post was edited by Raavigc on Jun 14 2011 11:27am
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Jun 15 2011 04:37am
Overvejer at begynde stille og roligt og har fundet sådan en 6 pack abs på youtube :p

Den vare omkring 10 minutter kan man godt lave det hver dag eller er der os det der fis med 48 timer?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 15 2011 06:35am
Quote (Mo4NL @ 15 Jun 2011 12:37)
Overvejer at begynde stille og roligt og har fundet sådan en 6 pack abs på youtube :p

Den vare omkring 10 minutter kan man godt lave det hver dag eller er der os det der fis med 48 timer?


Du kan ikke bare få abs ved at lave maveøvelser hvis du har for meget fedt på kroppen. Alle har abs det er bare ikke alle der kan se dem. Jeg træner mine hårdt 1-2 gange om ugen.
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Jun 15 2011 08:56am
Nogle gode råd til hvor man kan købe godt trænings udstyr til prisen? Altså håndvægte, maskiner osv. ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev19596979899195Next
Add Reply New Topic New Poll