Æv, rigtig æv.
Men godt det går den rigtige vej nu!
Mit venstre bryst var meget svagere end højer, markant svagere.
Det var så jeg tabte BB'en i venstre side.
Så har også slidt i håndvægte i laaaang tid.
Hvor højre bare har måtte lege med venstre for at even.
Ellers så tager højer for meget over.
Men super fedt du ser fremskridt, det gør jeg desværre ikke (ja grundet det jeg har skrevet tidligere), så må bare igang igen når pengene vender tilbage
