d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev19596979899482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 8 2010 01:16pm
Quote (berens @ Nov 8 2010 07:09pm)
den er voldsom ;D!


Ja! Har ikk' før set det fra den vinkel i videoen :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 8 2010 01:38pm
Quote (xz-master @ Nov 8 2010 08:16pm)
Ja! Har ikk' før set det fra den vinkel i videoen :P


den vikel kom da også i tv? :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 8 2010 01:47pm
lidt sent den blev posted?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 8 2010 01:56pm
det går af H til for esbjerg, wtf, comeon esbjerg vind nu lidt :baby:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 8 2010 01:58pm
Quote (mmn91 @ Nov 8 2010 08:56pm)
det går af H til for esbjerg, wtf, comeon esbjerg vind nu lidt :baby:


nn ;)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 8 2010 02:26pm
Quote (Provo2100 @ Nov 8 2010 08:58pm)
nn ;)


haha :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 8 2010 02:58pm
Quote (berens @ Nov 8 2010 09:26pm)
haha :D


:lol:

- Btw kig mit guild :O
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 8 2010 05:57pm
Så kampen om anden pladsen sparket godt igang :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 9 2010 12:36am
Quote (Provo2100 @ Nov 8 2010 09:58pm)
:lol:

- Btw kig mit guild :O


ye det nice :D

Quote (FamousDK @ Nov 9 2010 12:57am)
Så kampen om anden pladsen sparket godt igang :D


Det var en god kamp! :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 9 2010 05:53am
Quote (berens @ Nov 9 2010 07:36am)
ye det nice :D



Det var en god kamp! :D


Yiiiir! ;)
- Hvorfor har jeg drømt at FCK og Barca skal spille igen i parken :o ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev19596979899482Next
Add Reply New Topic New Poll