d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev19495969798135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 18 2011 12:28pm
Har ingen ide om hvad det er o.o
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 18 2011 12:31pm
Quote (Kaner @ 18 Nov 2011 19:06)
Vil sige at den her er 90% sikker..
Det er "Foursome" de spiller idag i "The Presidents Cup" ..
Det er 2 mod 2, men kun med én bold pr hold.
Så den første skyder ud, og så skiftes de så gang på gang..
Og de must rutinerede spillere er dem jeg har sat "hak" i .. :)

http://i39.tinypic.com/157g752.jpg



Quote (berens @ 18 Nov 2011 20:28)
Har ingen ide om hvad det er o.o


Det er golf :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 18 2011 12:34pm
Quote (Kaner @ Nov 18 2011 07:31pm)
Det er golf :P


ahh. Jeg var 100% :wacko:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 02:54pm
Fyrede lige Arsenal og Chelsea sejre på en kupon på en hund..
1-0 i begge kampe B) Giver da alligevel 390 Kroner :)
Odds 1.95 for Arsenal, og Odds: 2.00 for Chelsea ^^

e/ Æv, 1-1 nu :(

This post was edited by Kaner on Nov 23 2011 03:15pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 24 2011 02:03am
Chelsea tabte xD
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 24 2011 02:48am
Quote (berens @ 24 Nov 2011 10:03)
Chelsea tabte xD


Ja, :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 24 2011 06:17am
Quote (Kaner @ Nov 24 2011 09:48am)
Ja, :D


hvad blev arsenals :D ?
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 24 2011 06:21am
Quote (berens @ 24 Nov 2011 13:17)
hvad blev arsenals :D ?


Arsenal 2 - 1 Borussia Dortmund :)

Kaner jeg skal lige snakke med dig senere, ven. :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 24 2011 06:22am
Quote (Sometimes @ Nov 24 2011 01:21pm)
Arsenal 2 - 1 Borussia Dortmund :)

Kaner jeg skal lige snakke med dig senere, ven. :)


lol nice. Havde helt sikkert spillet mine penge på dortmund. Godt jeg ikke var nede at odds :D
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 24 2011 06:24am
Quote (berens @ 24 Nov 2011 13:22)
lol nice. Havde helt sikkert spillet mine penge på dortmund. Godt jeg ikke var nede at odds :D


Det kan godt være Arsenal ikke har spillet godt de seneste par år, men er odds dortmund som vindere, er dog lige at presse citronen. :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev19495969798135Next
Add Reply New Topic New Poll