d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev19495969798482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 8 2010 07:27am
Quote (Sometimes @ Nov 8 2010 11:35am)
præcis, har også stor tillid til at de kommer igen :)


Er du da fan af dem :)?
- Ja de skal nok komme igen og et lille bevis på at jeg har ret må være og tage Napoli og Chelsea i et rap, bang bang. Torres er måske på vej tilbage i form (forhåbentlig)

Quote (xz-master @ Nov 8 2010 02:12pm)
Kæft hvor FCK bare triller igennem ligaen :P


Ja det er fantastisk og se på, Horsens hvem? Aldrig hørt om dem :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 8 2010 07:59am
Quote (xz-master @ Nov 8 2010 02:12pm)
Kæft hvor FCK bare triller igennem ligaen :P


Det er lækkert ^^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 8 2010 09:27am
Hvem skal se Sevilla - Valencia iaften? :)
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 8 2010 09:32am
Quote (Provo2100 @ 8 Nov 2010 16:27)
Hvem skal se Sevilla - Valencia iaften? :)


Tror jeg ser den :)

Forresten er der andre der har prøvet at sende jeres fgs til en eller anden mate og så han blev suspended for at du havde sent ham fgs??? :wacko:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 8 2010 09:45am
Quote (Tupac93 @ Nov 8 2010 04:32pm)
Tror jeg ser den :)

Forresten er der andre der har prøvet at sende jeres fgs til en eller anden mate og så han blev suspended for at du havde sent ham fgs??? :wacko:


nope, men lyder rimelig grimt..
Member
Posts: 12,842
Joined: May 9 2007
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 8 2010 10:57am
Hvis der nogen der friske på at spille i aften så send mig en PM... Jeg befinder mig i World soccer sektionen.

This post was edited by Sketzh on Nov 8 2010 10:57am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 8 2010 11:02am
Quote (Sketzh @ Nov 8 2010 05:57pm)
Hvis der nogen der friske på at spille i aften så send mig en PM... Jeg befinder mig i World soccer sektionen.


spille hvad :D?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 8 2010 11:36am
Quote (berens @ Nov 8 2010 06:02pm)
spille hvad :D?


Tror han mener oddse :P
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 8 2010 01:05pm
Klipped hvor n'Doye blir nakket er kommet på Break.com !

http://sports.break.com/nasty-soccer-foul

This post was edited by xz-master on Nov 8 2010 01:05pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 8 2010 01:09pm
Quote (xz-master @ Nov 8 2010 08:05pm)
Klipped hvor n'Doye blir nakket er kommet på Break.com !

http://sports.break.com/nasty-soccer-foul


den er voldsom ;D!
Go Back To Dansk Topic List
Prev19495969798482Next
Add Reply New Topic New Poll