d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev19394959697167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Sep 4 2012 11:21am
Quote (TheAngel @ Sep 4 2012 06:20pm)
Jeg har ikke set så dårlig dps længe Oo
min wiz har over double den dps og hun mangler 4 items :huh:


Så længe jeg kan klare mig igennem hele spillet :p
Finder hele tiden Unique items, De falder næsten hver time men det er skod ting man
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Sep 4 2012 11:26am
:D fandt lige Radiant star topaz Design :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 4 2012 11:27am
Quote (PoD_Clan @ Sep 4 2012 07:26pm)
:D fandt lige Radiant star topaz Design :D


Gratz, den er hele 1.9 mill værd xD
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Sep 4 2012 11:27am
Quote (PoD_Clan @ Sep 4 2012 06:26pm)
:D fandt lige Radiant star topaz Design :D


solgte en igår for 1.6
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 4 2012 11:28am
Quote (Organized @ Sep 4 2012 07:27pm)
solgte en igår for 1.6


WHAAAAAAAAAAAAAAT THA FUCK?!?! SPILLER DU?!

Gieb that battle tag and can only go to slow! GRR
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Sep 4 2012 11:30am
Quote (TheAngel @ Sep 4 2012 06:28pm)
WHAAAAAAAAAAAAAAT THA FUCK?!?! SPILLER DU?!

Gieb that battle tag and can only go to slow! GRR


Self spiller jeg, beklager min inaktivitet herinde, tænkte jsp var dødt efter AH.
Organized#2467

:D
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Sep 4 2012 11:30am
Quote (TheAngel @ Sep 4 2012 06:27pm)
Gratz, den er hele 1.9 mill værd xD


Det er da et okay lille fund, Så mangler jeg kun Emerald Sættet, så har jeg alle bøgerne til jeweler.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 4 2012 11:31am
Quote (Organized @ Sep 4 2012 07:30pm)
Self spiller jeg, beklager min inaktivitet herinde, tænkte jsp var dødt efter AH.
Organized#2467

:D


Jeg kan simpelthen ikke forklare hvor skuffet jeg er over det <_<
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Sep 4 2012 11:31am
Quote (TheAngel @ Sep 4 2012 06:28pm)
WHAAAAAAAAAAAAAAT THA FUCK?!?! SPILLER DU?!

Gieb that battle tag and can only go to slow! GRR


30 Paragon lvl? sig mig er du koreaner?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Sep 4 2012 11:32am
Quote (Organized @ Sep 4 2012 06:31pm)
30 Paragon lvl? sig  mig er du koreaner?


:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev19394959697167Next
Add Reply New Topic New Poll