d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev19394959697195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,715
Joined: Aug 15 2008
Gold: 0.11
Jun 11 2011 03:53pm
Quote (Raavigc @ Jun 11 2011 08:39pm)
Ja.
Optimalt protein indtag er svært at opnå ved kosten alene - derfor er det et super kosttilskud.
For at få optimale forhold for muskelopbygning.

Kreatin behøver du ikke i starten.
Men hvis du tager din træning seriøst er/kan det være en god ide at tilføje kreatin, for at "hjælpe" dig.
Men det er ikke nødvendigt.


Helt klart en god hjælp tusind tak.
Men ved du om hvorvidt det er MEGET at proteinpuilver hjælper? og hvor meget er det der skal indtages? :-))
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 11 2011 04:55pm
Quote (Cs_iCe @ 11 Jun 2011 23:53)
Helt klart en god hjælp tusind tak.
Men ved du om hvorvidt det er MEGET at proteinpuilver hjælper? og hvor meget er det der skal indtages? :-))


Du skal ca have 2g pr. kg kropsvægt. Fordel det ud over 4-6 måltider og så har du hvor meget du ca skal have per måltid og hvor meget der eventuelt skal suppleres op med en shake.

Proteinpulver er på ingen måde mere effektivt end en velsammensat kostplan. Det er bare tit meget lettere.

Altså hvis du forestiller dig en person der vejer 90kg der træner og indtager 10g protein om dagen og en person der indtager 180g så vil person #2 se markant bedre fremskridt. Om du tager 180 +/- 30g gør nok ikke det vilde, men det er alligevel et godt mål at gå efter som standard.
Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Jun 13 2011 11:49am
hvad siger vægten for jer for tiden og går det som i gerne vil have her op til sommer ?? :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 13 2011 12:46pm
Quote (pohez @ 13 Jun 2011 19:49)
hvad siger vægten for jer for tiden og går det som i gerne vil have her op til sommer ?? :)


Jeg vil mene det går mere eller mindre som jeg havde regnet med. Helt fint. Jeg er pt. på 89 kg.
Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Jun 13 2011 12:49pm
Quote (Monze @ Jun 13 2011 07:46pm)
Jeg vil mene det går mere eller mindre som jeg havde regnet med. Helt fint. Jeg er pt. på 89 kg.


great er selv lige nået de 86 kg så det går den rigtige vej men skal over de 90 :)
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jun 13 2011 01:12pm
vægten siger ikke gode ting ^^

Har haft et setback, manglende tid og så har økonomien været rigtig skidt, så har måtte skære et par steder.

Så desværre.

Jeg havde cuttet mig til 78kg, for så at bygge op.

Lige nu er jeg på 80 men uden cuts eller noget - meget skuffende og demotiverende.

MEN så det igang igen ^^ forfra :D
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 13 2011 01:30pm
Quote (pohez @ 13 Jun 2011 20:49)
great er selv lige nået de 86 kg så det går den rigtige vej men skal over de 90 :)


Personligt er jeg fløjtende ligeglad med hvad vægten siger mit mål er bare at være ripped med nogle fornuftige proportioner. Jeg går ikke efter at blive en kæmpe på nogen måde :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 13 2011 03:21pm
Quote (Monze @ Jun 13 2011 08:30pm)
Personligt er jeg fløjtende ligeglad med hvad vægten siger mit mål er bare at være ripped med nogle fornuftige proportioner. Jeg går ikke efter at blive en kæmpe på nogen måde :)


y so ripped homse
Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Jun 14 2011 03:44am
Quote (Monze @ Jun 13 2011 08:30pm)
Personligt er jeg fløjtende ligeglad med hvad vægten siger mit mål er bare at være ripped med nogle fornuftige proportioner. Jeg går ikke efter at blive en kæmpe på nogen måde :)


vægten har meget at sige i min træning.. da jeg måler mine fedt procenter osv ud fra det..

så kan jeg jo lige se om jeg kan tillade mig og drikke en weekend hvis du forstår
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 14 2011 03:51am
Quote (pohez @ 14 Jun 2011 11:44)
vægten har meget at sige i min træning.. da jeg måler mine fedt procenter osv ud fra det..

så kan jeg jo lige se om jeg kan tillade mig og drikke en weekend hvis du forstår


Jeg mente bare at der er maaange der har et mål om at tage på i vægt når de træner hvilket er et lidt fesent mål at have. Tage på i vægt kan være så mange ting. Opbygge mere muskelmasse er da et bedre mål at have og man kan sagtens måle det. Jeg vil hellere tage 10kg muskler på og tabe 20kg fedt og dermed veje mindre end jeg gjorde til at begynde med, end at tage 10kg muskler på samt 10kg fedt.

This post was edited by Monze on Jun 14 2011 03:52am
Go Back To Dansk Topic List
Prev19394959697195Next
Add Reply New Topic New Poll