d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev19293949596482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Nov 5 2010 07:42am
Quote (Provo2100 @ Nov 5 2010 02:34pm)
Byt United(går ud fra det er dem du mener) ud med Arsenal, så har du min liste ;)


ja det er dem :D
Nah, United slår det til hver en tid :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 5 2010 08:30am
Quote (berens @ Nov 5 2010 02:42pm)
ja det er dem :D
Nah, United slår det til hver en tid :)


Hader united ;)
Så fryder mig lidt over de ikke spiller deres tids bedste fodbold i øjeblikket :D
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 5 2010 09:40am
Quote (Provo2100 @ 5 Nov 2010 15:30)
Hader united ;)
Så fryder mig lidt over de ikke spiller deres tids bedste fodbold i øjeblikket :D


hvorfor?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 5 2010 09:52am
Quote (Tupac93 @ Nov 5 2010 04:40pm)
hvorfor?


Hvorfor jeg hader United eller hvorfor jeg fryder mig over deres spil?
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 5 2010 09:56am
Quote (Provo2100 @ 5 Nov 2010 16:52)
Hvorfor jeg hader United eller hvorfor jeg fryder mig over deres spil?


Hvorfor du hader united :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 5 2010 10:02am
Quote (Tupac93 @ Nov 5 2010 04:56pm)
Hvorfor du hader united :D


Har aldrig brudt mig om dem og synes tit de har vundet en masse billige point(har alle hold godt jo) :)
- Der er for mange, som er blevet fans af dem, bare for og holde med et hold der altid spiller med i toppen, jeg synes der skal mere til før man kan kalde sig en fan af et hold, helst noget følelse, historie og evt oplevet dem i virkeligheden før man kan kalde sig fan af noget, som helst.

Tror også mine onkler har haft stor indflydelse på mig når det kommer til fodbold, de går også op i det med liv og sjæl.
- 2 af dem er Liverpool fans, så det har jo altid heddet sig at United var nogle wankers :D

Hvis du vil vide mere om mit forhold til United, foretrækker jeg at gøre det over PM, da det kan blive en meget lang samtale.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 5 2010 10:40am
Quote (Provo2100 @ Nov 5 2010 04:02pm)
Har aldrig brudt mig om dem og synes tit de har vundet en masse billige point(har alle hold godt jo) :)
- Der er for mange, som er blevet fans af dem, bare for og holde med et hold der altid spiller med i toppen, jeg synes der skal mere til før man kan kalde sig en fan af et hold, helst noget følelse, historie og evt oplevet dem i virkeligheden før man kan kalde sig fan af noget, som helst.

Tror også mine onkler har haft stor indflydelse på mig når det kommer til fodbold, de går også op i det med liv og sjæl.
- 2 af dem er Liverpool fans, så det har jo altid heddet sig at United var nogle wankers :D

Hvis du vil vide mere om mit forhold til United, foretrækker jeg at gøre det over PM, da det kan blive en meget lang samtale.


Giver dig helt ret i det med Fan skal have oplevet dem med følelse på stadion og sammenholdet

Min ven udgiver sig for fck fan han har dog også trøjen men engang tog han over for se dem så siger han så stilte jeg mig over på hooligan tribunen
så flækkede jeg afgrin :D
han sagde hooligan tribunen hvor de står og hopper og råber :rofl: :rofl:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 5 2010 10:52am
Quote (FamousDK @ Nov 5 2010 05:40pm)
Giver dig helt ret i det med Fan skal have oplevet dem med følelse på stadion og sammenholdet

Min ven udgiver sig for fck fan han har dog også trøjen men engang tog han over for se dem så siger han så stilte jeg mig over på hooligan tribunen
så flækkede jeg afgrin :D
han sagde hooligan tribunen hvor de står og hopper og råber :rofl: :rofl:


Hehe ja, det lyder lidt, som en plastik fan :)
- Nu vil jeg gerne have lov til og kalde mig selv for FCK fan og også Barca fan, Arsenal er et hold jeg har fulgt i mange år, ligesom Arsenal, har dog aldrig set dem spille live, men ser deres kampe på TV eller streamer hver gang de spiller.

FCK har jeg været født ind i, mine onkler har givet mig tonsvis af FCK ting til mig da jeg var baby osv... Har så selv avlet kærligheden til klubben efterfølgende, har set udtallige kampe med FCK, har omkring 15+ Trøjer, Haft malet kæmpe FCK logo i min gamle lejlighed og har uendelig ting når det kommer til merchandise.

Barca har jeg fulgt siden jeg var 5-6 år ca. Og har også oplevet dem live, været i fællesskab med Barca fans op til flere gange hvor vi sammen har heppet på holdet, ytret menninger osv...

Arsenal har jeg ikke det samme forhold til, selvom jeg nok en dag forhåbentlig kommer til og opleve dem live, men indtil da har jeg ihvertfald FCK og Barca, som "mine" klubber og Arsenal, som yndlings klub i England.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 5 2010 11:04am
Quote (Provo2100 @ 5 Nov 2010 17:02)
Har aldrig brudt mig om dem og synes tit de har vundet en masse billige point(har alle hold godt jo) :)
- Der er for mange, som er blevet fans af dem, bare for og holde med et hold der altid spiller med i toppen, jeg synes der skal mere til før man kan kalde sig en fan af et hold, helst noget følelse, historie og evt oplevet dem i virkeligheden før man kan kalde sig fan af noget, som helst.

Tror også mine onkler har haft stor indflydelse på mig når det kommer til fodbold, de går også op i det med liv og sjæl.
- 2 af dem er Liverpool fans, så det har jo altid heddet sig at United var nogle wankers :D

Hvis du vil vide mere om mit forhold til United, foretrækker jeg at gøre det over PM, da det kan blive en meget lang samtale.


Nå okay :D

det fordi min bror er stor united fan og har været det lige siden han var en lille knægt, så ville lige hører hvorfor :lol:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 5 2010 11:07am
Quote (Tupac93 @ Nov 5 2010 06:04pm)
Nå okay :D

det fordi min bror er stor united fan og har været det lige siden han var en lille knægt, så ville lige hører hvorfor :lol:


Helt iorden, det skal du da også have lov til :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev19293949596482Next
Add Reply New Topic New Poll