Quote (FamousDK @ Nov 5 2010 05:40pm)
Giver dig helt ret i det med Fan skal have oplevet dem med følelse på stadion og sammenholdet
Min ven udgiver sig for fck fan han har dog også trøjen men engang tog han over for se dem så siger han så stilte jeg mig over på hooligan tribunen
så flækkede jeg afgrin

han sagde hooligan tribunen hvor de står og hopper og råber

:rofl:
Hehe ja, det lyder lidt, som en plastik fan

- Nu vil jeg gerne have lov til og kalde mig selv for FCK fan og også Barca fan, Arsenal er et hold jeg har fulgt i mange år, ligesom Arsenal, har dog aldrig set dem spille live, men ser deres kampe på TV eller streamer hver gang de spiller.
FCK har jeg været født ind i, mine onkler har givet mig tonsvis af FCK ting til mig da jeg var baby osv... Har så selv avlet kærligheden til klubben efterfølgende, har set udtallige kampe med FCK, har omkring 15+ Trøjer, Haft malet kæmpe FCK logo i min gamle lejlighed og har uendelig ting når det kommer til merchandise.
Barca har jeg fulgt siden jeg var 5-6 år ca. Og har også oplevet dem live, været i fællesskab med Barca fans op til flere gange hvor vi sammen har heppet på holdet, ytret menninger osv...
Arsenal har jeg ikke det samme forhold til, selvom jeg nok en dag forhåbentlig kommer til og opleve dem live, men indtil da har jeg ihvertfald FCK og Barca, som "mine" klubber og Arsenal, som yndlings klub i England.