d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev19192939495167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 2 2012 05:16am
Quote (Whyred @ Sep 2 2012 01:13pm)
Høhø, fandt et legendary mere i samme run. Ilvl 63 spyd 1 hånds.


lol du giver den gas xD Men hvilken legendary har du så fundet, som solgte vs mest? :p
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 2 2012 05:19am
Quote (TheAngel @ 2 Sep 2012 12:16)
lol du giver den gas xD Men hvilken legendary har du så fundet, som solgte vs mest? :p



Ja det er ikke engang fordi jeg giver den så meget "gas", tror bare jeg er svineheldig. Jeg fandt en Mempho of Twilight her for 3 dage siden, den gik for 35 mil, det er vist det bedste jeg har fundet. Men har solgt en del på mellemdistancen (4-20 mil).
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 2 2012 05:20am
Quote (Whyred @ Sep 2 2012 01:19pm)
Ja det er ikke engang fordi jeg giver den så meget "gas", tror bare jeg er svineheldig. Jeg fandt en Mempho of Twilight her for 3 dage siden, den gik for 35 mil, det er vist det bedste jeg har fundet. Men har solgt en del på mellemdistancen (4-20 mil).


Ja okay :p tror mine ik boots sælger for mest, medmindre den tal amu bliver værtsat og købt for 100 mio ^^
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 2 2012 08:27am
3. legendary idag blev en ilvl 62 1h crossbow :P
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 2 2012 12:35pm
Quote (Whyred @ Sep 2 2012 03:27pm)
3. legendary idag blev en ilvl 62 1h crossbow :P


og jeg kan stadig ikke farme,... zZz
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Sep 3 2012 03:23am
Nåede lige at komme lvl 2 i paragon igår. Vidste sku ikke at det også giver stats når man stiger i det! :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 3 2012 04:38am
Quote (berens @ 3 Sep 2012 10:23)
Nåede lige at komme lvl 2 i paragon igår. Vidste sku ikke at det også giver stats når man stiger i det! :D



Ja det er ret lækkert faktisk!
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Sep 3 2012 06:20am
det for nemt med paragon lvls, det var virkelig nemt i forvejen, imo sku man ha gear for 1000m++++ for at ku overleve solidt i a3 og ikke bare 50-150m for at ku solo ^^ stoppede ved 1.0.4 og solgte alt for $$, var rart^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 3 2012 06:22am
Quote (Marquina @ Sep 3 2012 02:20pm)
det for nemt med paragon lvls, det var virkelig nemt i forvejen, imo sku man ha gear for 1000m++++ for at ku overleve solidt i a3 og ikke bare 50-150m for at ku solo ^^ stoppede ved 1.0.4 og solgte alt for $$, var rart^^


lol ^^
Synes 1.0.4 er blevet sjovere, pga flere legendarys og sådan dropper nu, og de faktisk noget værd
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Sep 3 2012 06:36am
Quote (Whyred @ Sep 3 2012 11:38am)
Ja det er ret lækkert faktisk!


Jep. Så har man noget man stadig kan gå efter, efter lvl 60 :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev19192939495167Next
Add Reply New Topic New Poll