d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev19192939495135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 02:07pm
Quote (berens @ 11 Nov 2011 18:43)
hahahahahah, det syndt for dig! <3


Slet ikke nice :(
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 02:12pm
Sker der for at Bosnia-Herzegovina - Portugal 's odds er : 2.00 ??
Se opstillingen !! Det er altså en EM Playoff kamp !!



Stadig 0-0 ! WTF ?
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 02:36pm
bosnien gør det altid utrolig godt! :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 02:37pm
Quote (berens @ 11 Nov 2011 22:36)
bosnien gør det altid utrolig godt! :D


Ja, men alligevel ? Det er et lorte hold i forhold til Bosnien :O
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 02:41pm
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 09:37pm)
Ja, men alligevel ? Det er et lorte hold i forhold til Bosnien :O


portugal* ?
ja helt sikkert. Men bosnien har faktisk nogle spillere med rimelig gode kvaliteter :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 02:42pm
Quote (berens @ 11 Nov 2011 22:41)
portugal* ?
ja helt sikkert. Men bosnien har faktisk nogle spillere med rimelig gode kvaliteter :D


De har "én" god spiller, som er Dzeko ..
Men ofc, de har et godt forsvar osv .. Men mener nu stadig at Portugal burde nakke dem :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 03:14pm
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 09:42pm)
De har "én" god spiller, som er Dzeko ..
Men ofc, de har et godt forsvar osv .. Men mener nu stadig at Portugal burde nakke dem :P


sejad salohovis skulle også være rimelig god :)
En af mine venner snakker i hvert fald konstant om ham ( min ven er fra bosnien ) ;)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 03:15pm
Quote (berens @ 11 Nov 2011 23:14)
sejad salohovis skulle også være rimelig god :)
En af mine venner snakker i hvert fald konstant om ham ( min ven er fra bosnien ) ;)


Haha nice :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 03:59pm
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 10:15pm)
Haha nice :D


xD
han har også bare spammed facebook med det :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 13 2011 09:25am
Dagens Odds :

FC Roskilde - Hobro ~ 2.45 [2-1 i 65.]
Villarreal B - Almeria ~ 2.00 [0-1 i 25.]
Morecambe - Sheffield W. ~ 1.95 [0-0 i 10.]

Odds : 9.55 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------------------

Recreativo Huelva - Las Palmas ~ 3.10
Deportivo La Coruna - Celta de Vigo ~ 3.15
Sudan - Uganda ~ 2.95

Odds : 28.80 | Indskud : 50 Kroner


Den første ser go ud pt :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev19192939495135Next
Add Reply New Topic New Poll