d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev19192939495195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 23 2011 12:47am
Quote (Thye @ 22 May 2011 23:20)
Er du da helt sindsyg, det er dyrt derinde forhold til Bodylab.dk...
2,3kg for 400, elite whey?


Faktisk kun 350 :) Det er første gang jeg har prøvet Elite Whey så aner ikke hvad priserne er andre steder.
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
May 23 2011 01:14am
Nåede aldrig at poste før/efter billeder:)
Der er ikke slet så meget, har ikke fået passet træningen/kosten.

Har revet mig ned fra 86-74 kg, køre nu op af og er på 78, ingen markante ting ellers.


Billig protein?
Bulkpowders.uk !
Member
Posts: 7,416
Joined: Mar 7 2010
Gold: 2.10
May 23 2011 07:20am
Quote (Raavigc @ May 23 2011 08:14am)
Nåede aldrig at poste før/efter billeder:)
Der er ikke slet så meget, har ikke fået passet træningen/kosten.

Har revet mig ned fra 86-74 kg, køre nu op af og er på 78, ingen markante ting ellers.


Billig protein?
Bulkpowders.uk !


Køb, Viking protinen :-)
Member
Posts: 8,693
Joined: Aug 15 2009
Gold: 12,465.00
May 24 2011 02:09am
kreatine skal man bare ha' det giver en del
:)
hvor meget kan i tag i vægt??
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 24 2011 03:16am
Nogle gode ideer til hvad jeg kan spise efter træning? Og bare sådan generelt, for har altid bare spist 3 måltider om dagen så meget som jeg nu kunne.. har jeg læst mig til at man helst skal spise mindre over flere måltider.
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Jun 6 2011 08:59am
Nu går jeg ikke selv i fitness og løfter ikke noget specielt så ved ikke hvad der er "normalt" at løfte, men tænkte på: Hvor meget kan i tage med håndvægt og så med (ved ikke hvad i kalder det) 2 hænder, når man lægger ned hvis i forstår mig...?
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Jun 6 2011 09:14am
Quote (JoneZ @ 6 Jun 2011 15:59)
Nu går jeg ikke selv i fitness og løfter ikke noget specielt så ved ikke hvad der er "normalt" at løfte, men tænkte på: Hvor meget kan i tage med håndvægt og så med (ved ikke hvad i kalder det) 2 hænder, når man lægger ned hvis i forstår mig...?


Triceps double curl?
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jun 6 2011 09:15am
Viking protein sucks!:)

Nu har jeg ikke fået trænet specielt de sidste par måneder - har haft for meget arbejde.

Det er klart bedst at sprede sine måltider.

Til morgenmad:
Havregryn, banan, proteinpulver, lidt madolie.
Blænde og drikke.
:)

Forkost kan være rugbrød og så ellers pålæg af forskellige kød produkter med lavt kulhydrat godt med protein.

Ind imellem kan nødder - mandler osv bruges som snacks.
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Jun 6 2011 09:27am
Quote (FlowiZ @ 6 Jun 2011 17:14)
Triceps double curl?


Lad være med at spille smart :rofl:

Der bænkepres tror jeg vist det hedder?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 6 2011 09:33am
Quote (JoneZ @ 6 Jun 2011 16:27)
Lad være med at spille smart :rofl:

Der bænkepres tror jeg vist det hedder?


Dumbell bench press eller bænkpres med frihåndsvægte.
Go Back To Dansk Topic List
Prev19192939495195Next
Add Reply New Topic New Poll