d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev19091929394167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 1 2012 08:27am
Quote (Steffer @ 1 Sep 2012 15:10)
Stats? Køber det gerne :)


Jævnt dårlige vil jeg sige. Det ligger på AH, 2,4m bid.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 1 2012 08:39am


Any likes? :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Sep 1 2012 01:08pm
Quote (TheAngel @ Sep 1 2012 03:39pm)
http://img502.imageshack.us/img502/9719/bestr.png

Any likes? :D


lmao, mangler crit chance eller ias gg crap ^^
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 2 2012 04:23am
Quote (TheAngel @ 1 Sep 2012 15:39)
http://img502.imageshack.us/img502/9719/bestr.png

Any likes? :D


Den ser sød ud, men jeg savner crit chance. Spiller ikke Wizard, men ja.

Har lige fundet "The Witching Hour" bæltet. Ved ikke hvad der sker, men tror jeg har fundet op imod 10 legendaries efter 1.04...
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Sep 2 2012 04:44am
Quote (Whyred @ 2 Sep 2012 11:23)
Den ser sød ud, men jeg savner crit chance. Spiller ikke Wizard, men ja.

Har lige fundet "The Witching Hour" bæltet. Ved ikke hvad der sker, men tror jeg har fundet op imod 10 legendaries efter 1.04...


det er fordi at de har øget chancen for at få dem B)

This post was edited by Slave on Sep 2 2012 04:48am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 2 2012 04:47am
Quote (Slave @ 2 Sep 2012 11:44)
det er forde de har oppet drobraten på dem  B)



Svedigt. Det stod da ikke i patchen, gjorde det?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Sep 2 2012 04:49am
Quote (Whyred @ 2 Sep 2012 11:47)
Svedigt. Det stod da ikke i patchen, gjorde det?


Noget det allerede sagde for meget langtid siden de ville, har ikke læst patchnote igennem, så skal ikke kunne sigde det :)

læste lige op på det og de har gjordt så normale mobs smider 4 gange mere loot, og derfor finder man flere items, og igen derfor finder man flere legendarys

This post was edited by Slave on Sep 2 2012 04:57am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 2 2012 04:52am
Quote (Slave @ 2 Sep 2012 11:49)
Noget det allerede sagde for meget langtid siden de ville, har ikke læst patchnote igennem, så skal ikke kunne sigde det :)



Ja okay, men det føles i hvert fald fedt at få det der "kick" lidt oftere :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 2 2012 04:55am
Quote (Whyred @ Sep 2 2012 12:52pm)
Ja okay, men det føles i hvert fald fedt at få det der "kick" lidt oftere :)


Fandt lige en andariel igår også :D Ikke den bedste, men den solgte vs 8 mio ^^
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 2 2012 05:13am
Quote (Whyred @ 2 Sep 2012 11:52)
Ja okay, men det føles i hvert fald fedt at få det der "kick" lidt oftere :)



Høhø, fandt et legendary mere i samme run. Ilvl 63 spyd 1 hånds.
Go Back To Dansk Topic List
Prev19091929394167Next
Add Reply New Topic New Poll