d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev19091929394135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 09:18am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:17)
Så må du håbe på en uafgjort mellem irak og kina :D


Den bliver 100% uafgjort .. :lol:
0-0 i Pausen .. Sådan nogle hold spiller nærmest altid 0-0 :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 09:20am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:18pm)
Den bliver 100% uafgjort .. :lol:
0-0 i Pausen .. Sådan nogle hold spiller nærmest altid 0-0 :D


kina vinder. Som om folk fra irak kan stille op imod lynkinesere :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 09:20am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:20)
kina vinder. Som om folk fra irak kan stille op imod lynkinesere :D


Haha :D Irak var favoritter :P
1-3 til Italy nu :thumbsup:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 09:22am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:20pm)
Haha :D Irak var favoritter :P
1-3 til Italy nu :thumbsup:


ye, bookmakers har ingen ide om hvad de laver :D

Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:20pm)
Haha :D Irak var favoritter :P
1-3 til Italy nu :thumbsup:


GG på dine odds <3
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 09:23am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:22)
GG på dine odds <3


Det var en fejl at jeg lagde 200 på Irak - Kina kampen ^^
Ville bare ha lagt 100 , men det kan være det var en go idé alligevel :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 09:38am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:23pm)
Det var en fejl at jeg lagde 200 på Irak - Kina kampen ^^
Ville bare ha lagt 100 , men det kan være det var en go idé alligevel :P


maybe :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 09:41am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:38)
maybe :D


Har lagt mærke til at de kampe jeg normalt spiller X, som går godt, ender galt mellem 70. og 80. minut af en eller anden underlig grund.
Håber ikke det sker den her kamp :P Den går ind i 70. om 2 min :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 09:58am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:41pm)
Har lagt mærke til at de kampe jeg normalt spiller X, som går godt, ender galt mellem 70. og 80. minut af en eller anden underlig grund.
Håber ikke det sker den her kamp :P Den går ind i 70. om 2 min :P


stadig 0-0?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 11 2011 10:01am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:58)
stadig 0-0?


Ja, men hvorfor skal Kina lige gøre det lidt mere klamt her i de sidste minutter ? -.-'




SYGT ! :cry:




This post was edited by Kaner on Nov 11 2011 10:07am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 11 2011 10:43am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 05:01pm)
Ja, men hvorfor skal Kina lige gøre det lidt mere klamt her i de sidste minutter ? -.-'

http://i40.tinypic.com/2a9tis7.jpg


SYGT !  :cry:

http://i43.tinypic.com/2ur5d9k.jpg


hahahahahah, det syndt for dig! <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev19091929394135Next
Add Reply New Topic New Poll