☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev
1
90
91
92
93
94
135
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 28717
Replies: 1349
Track Topic
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#911
Nov 11 2011 09:18am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:17)
Så må du håbe på en uafgjort mellem irak og kina
Den bliver 100% uafgjort ..
0-0 i Pausen .. Sådan nogle hold spiller nærmest altid 0-0
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.66
#912
Nov 11 2011 09:20am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:18pm)
Den bliver 100% uafgjort ..
0-0 i Pausen .. Sådan nogle hold spiller nærmest altid 0-0
kina vinder. Som om folk fra irak kan stille op imod lynkinesere
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#913
Nov 11 2011 09:20am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:20)
kina vinder. Som om folk fra irak kan stille op imod lynkinesere
Haha
Irak var favoritter
1-3 til Italy nu
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.66
#914
Nov 11 2011 09:22am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:20pm)
Haha
Irak var favoritter
1-3 til Italy nu
ye, bookmakers har ingen ide om hvad de laver
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:20pm)
Haha
Irak var favoritter
1-3 til Italy nu
GG på dine odds
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#915
Nov 11 2011 09:23am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:22)
GG på dine odds
Det var en fejl at jeg lagde 200 på Irak - Kina kampen ^^
Ville bare ha lagt 100 , men det kan være det var en go idé alligevel
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.66
#916
Nov 11 2011 09:38am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:23pm)
Det var en fejl at jeg lagde 200 på Irak - Kina kampen ^^
Ville bare ha lagt 100 , men det kan være det var en go idé alligevel
maybe
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#917
Nov 11 2011 09:41am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:38)
maybe
Har lagt mærke til at de kampe jeg normalt spiller X, som går godt, ender galt mellem 70. og 80. minut af en eller anden underlig grund.
Håber ikke det sker den her kamp
Den går ind i 70. om 2 min
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.66
#918
Nov 11 2011 09:58am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 04:41pm)
Har lagt mærke til at de kampe jeg normalt spiller X, som går godt, ender galt mellem 70. og 80. minut af en eller anden underlig grund.
Håber ikke det sker den her kamp
Den går ind i 70. om 2 min
stadig 0-0?
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#919
Nov 11 2011 10:01am
Quote (berens @ 11 Nov 2011 17:58)
stadig 0-0?
Ja, men hvorfor skal Kina lige gøre det lidt mere klamt her i de sidste minutter ? -.-'
SYGT !
This post was edited by Kaner on Nov 11 2011 10:07am
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,235.66
#920
Nov 11 2011 10:43am
Quote (Kaner @ Nov 11 2011 05:01pm)
Ja, men hvorfor skal Kina lige gøre det lidt mere klamt her i de sidste minutter ? -.-'
http://i40.tinypic.com/2a9tis7.jpg
SYGT !
http://i43.tinypic.com/2ur5d9k.jpg
hahahahahah, det syndt for dig!
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
90
91
92
93
94
135
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact