d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev190919293945001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 07:40pm
Quote (FamousDK @ Dec 1 2010 02:39am)
Cam om en time ok?


You got it B)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 07:42pm
Quote (Provo2100 @ Dec 1 2010 01:40am)
You got it B)


:angel:

Så den første karrie snart færdig i fifa^^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 07:43pm
Quote (FamousDK @ Dec 1 2010 02:42am)
:angel:

Så den første karrie snart færdig i fifa^^


lol! mener du første år?
- Hvem har du som hold? BIF?
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 07:44pm
Chelsea ^^
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 30 2010 07:44pm
fuuuck hvor vil jeg så gerne have en ps3 + fifa11 :lol:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 07:45pm
Quote (waw @ Dec 1 2010 01:44am)
fuuuck hvor vil jeg så gerne have en ps3 + fifa11 :lol:


hehe fik det i min 18 års^^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 07:45pm
Quote (FamousDK @ Dec 1 2010 02:44am)
Chelsea ^^


Addddd hvor du klam! B)

Quote (waw @ Dec 1 2010 02:44am)
fuuuck hvor vil jeg så gerne have en ps3 + fifa11 :lol:


haha ja, gogo get it! ;)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 30 2010 07:46pm
Quote (FamousDK @ 1 Dec 2010 02:45)
hehe fik det i min 18 års^^


nice :D

har først fødselsdag i april...

ska sku igang med noget arbejde igen så jeg kan få råd til det, vær aften sidder jeg og tænker "hvis jeg bare havde en playstation og fifa..."
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 07:46pm
Quote (Provo2100 @ Dec 1 2010 01:45am)
Addddd hvor du klam! B)



haha ja, gogo get it! ;)


XXD

112 mål indtil videre med min egen spiller på den her sæson indtil videre :p
og tabt 1 kamp 1 uafgjort resten wins

Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 07:47pm
Quote (waw @ Dec 1 2010 02:46am)
nice :D

har først fødselsdag i april...

ska sku igang med noget arbejde igen så jeg kan få råd til det, vær aften sidder jeg og tænker "hvis jeg bare havde en playstation og fifa..."


Gal hvor nedtur... jeg fik fifa 11 den dag det kom ud ofc, ligesom alle de andre fifa ned til 98 ^^ B)

Quote (FamousDK @ Dec 1 2010 02:46am)
XXD

112 mål indtil videre med min egen spiller på den her sæson indtil videre :p
og tabt 1 kamp 1 uafgjort resten wins


Jeg har 3-4 careers igang tror jeg.

1.1½ år med Arsenal
2. 1 år med PSG, ½ år med Milan
3. 1 år med FCK
4. 1 ½ år med Barca

B)

This post was edited by Provo2100 on Nov 30 2010 07:49pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev190919293945001Next
Closed New Topic New Poll