Quote (waw @ Dec 1 2010 02:46am)
nice

har først fødselsdag i april...
ska sku igang med noget arbejde igen så jeg kan få råd til det, vær aften sidder jeg og tænker "hvis jeg bare havde en playstation og fifa..."
Gal hvor nedtur... jeg fik fifa 11 den dag det kom ud ofc, ligesom alle de andre fifa ned til 98 ^^

Quote (FamousDK @ Dec 1 2010 02:46am)
XXD
112 mål indtil videre med min egen spiller på den her sæson indtil videre

og tabt 1 kamp 1 uafgjort resten wins
Jeg har 3-4 careers igang tror jeg.
1.1½ år med Arsenal
2. 1 år med PSG, ½ år med Milan
3. 1 år med FCK
4. 1 ½ år med Barca
This post was edited by Provo2100 on Nov 30 2010 07:49pm