Quote (berens @ Nov 2 2010 08:39pm)
det var bare tydeligt
jeg sagde også 2-1 fra starten af til mine venner
Samme her.. + i det her topic

Havde den dommer ikk' været så snot-dum, så havde FCK trukket en 2-1 i land, som de havde fortjent.
Rigtig god kamp med masser' af spænding!
Quote (FamousDK @ Nov 2 2010 11:38pm)
Well der kun et dansk hold som har spillet idag
der mange andre Syndt at skuffe dig
Snakker du om?
Edit/
Fra BT.dk :Quote
Hvem opførte sig værst efter kampen?
50% - Josep Guardiola
50% - Ståle Solbakken
1444 stemmer

'og hvad syntes i?
This post was edited by xz-master on Nov 3 2010 05:47am