d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev18990919293482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 2 2010 04:38pm
Nå ja, fordi de 'små' og ofte frispark gik slet slet ikke FCK's vej.
Dommeren var en skandale, med objektive briller.
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Nov 2 2010 04:43pm
Fc Till I Die, Im Fc Till I Die - I Know I Am Im Sure I Am, Im Fc Till I Die!!
der er vidst kun et hold i dk :) og det har der været længe
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 2 2010 05:38pm
Quote (Kubert @ Nov 2 2010 10:43pm)
Fc Till I Die, Im Fc Till I Die - I Know I Am Im Sure I Am, Im Fc Till I Die!!
der er vidst kun et hold i dk :) og det har der været længe


Well der kun et dansk hold som har spillet idag
der mange andre Syndt at skuffe dig
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 3 2010 05:46am
Quote (berens @ Nov 2 2010 08:39pm)
det var bare tydeligt :D



jeg sagde også 2-1 fra starten af til mine venner:D


Samme her.. + i det her topic :D

Havde den dommer ikk' været så snot-dum, så havde FCK trukket en 2-1 i land, som de havde fortjent.

Rigtig god kamp med masser' af spænding!


Quote (FamousDK @ Nov 2 2010 11:38pm)
Well der kun et dansk hold som har spillet idag
der mange andre Syndt at skuffe dig


Snakker du om?



Edit/
Fra BT.dk :


Quote
Hvem opførte sig værst efter kampen?
50% - Josep Guardiola 
50% - Ståle Solbakken
1444 stemmer


:huh:
'og hvad syntes i?

This post was edited by xz-master on Nov 3 2010 05:47am
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 3 2010 06:17am
Hjemme fra gårsdagen tur i byen efter et brag af en kamp i parken! Nedre C vi styrede hele lortet!!!
HOLD KÆFT DET VAR VILDT MAN!!!!!

Vildt og se alle stjernene så tæt på og hoooold kææææft en vild bytur bagefter :D

FORZA FCK!!!! :hail:
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 3 2010 06:18am
Quote (Provo2100 @ Nov 3 2010 12:17pm)
Hjemme fra gårsdagen tur i byen efter et brag af en kamp i parken! Nedre C vi styrede hele lortet!!!
HOLD KÆFT DET VAR VILDT MAN!!!!!

Vildt og se alle stjernene så tæt på og hoooold kææææft en vild bytur bagefter :D

FORZA FCK!!!! :hail:


Er du ikk Barca fan? :huh:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 3 2010 06:21am
Quote (xz-master @ Nov 3 2010 01:18pm)
Er du ikk Barca fan? :huh:


Er FCK ofcouse, men har altid fulgt Barca siden jeg var lille (4-5 år) sååå det var en lidt speciel kamp for mig.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 3 2010 06:37am
Quote (xz-master @ Nov 3 2010 12:46pm)
Samme her.. + i det her topic :D

Havde den dommer ikk' været så snot-dum, så havde FCK trukket en 2-1 i land, som de havde fortjent.

Rigtig god kamp med masser' af spænding!




Snakker du om?



Edit/
Fra BT.dk :




:huh:
'og hvad syntes i?


I hænger jer alt for meget i Valdes og glemmer TYDELIGVIS Bolanos. Han skulle også have haft et rødt kort og så havde kampen set nogenlunde ens ud.
1 point til begge hold er en rigtig fair handel ovenpå kampen, og selvfølgelig dommeren var den skandale rent objektiv MEN det gik BEGGE veje.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 3 2010 07:51pm
Nok om lorte klubben :rofl:

Så Spiller Brøndby - Midtjylland mod hinanden Søndag om at tage anden pladsen :)
Member
Posts: 8,056
Joined: Mar 2 2003
Gold: 52,985.00
Nov 4 2010 12:21am
Milan vs real..
satme en konge kamp igår aftes.. så skader det heller ikke at have oddset på krydset :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev18990919293482Next
Add Reply New Topic New Poll