d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 02:12pm
Quote (JelleDK @ Aug 20 2012 08:55pm)
Du kørte ikke bare uden hjælm.. Du kørte for stærkt på en knallert.. Du kørte på en ulovlig knallert.. Du flygter fra ordensmagten..
Det er 4 ting du gør forkert på en gang.. Du siger de jagtede dig tidligere på dagen, hvilket gør du gjorde mere ulovligt..
De vil stoppe dig, fordi du kører ulovligt, også gør de hvad de kan for at gøre det..
DU vælger at køre ind på en cykelsti, de skal stadig stoppe dig og følger efter dig.. Det er stadig dig, som gør det forkerte og bringer andre i fare..

Hvis der nu er en biljagt, er det så også politiet som udgør faren for andre mennesker, ved at følge efter den som prøver at flygte ?
Hvis der er en som skyder efter politiet og de skyder igen, er det så politiet som udgør andre mennesker for fare ?
Tænk dig nu om for helvede....... Det er dig, som gør det ulovlige og de vil stoppe dig, for at du skal følge loven..
Det er ALTID den kriminielle som udgør andre for fare, politiet prøver at forhindre det.. Da du flygter udgør du en større fare, end bare at køre uden hjælm...


Du kan stadig ikke sammenligne det, eftersom det er en knallert og en bil, ikke en pistol mod pistol eller bil mod bil.
Jeg fatter godt at jeg gjorde/gør noget ulovligt, men det er stadig dem der udgør den største fare i det de eftersætter mig et sted
hvor de overhovedet ikke hører til.
Member
Posts: 12,329
Joined: Aug 6 2005
Gold: 11.00
Aug 20 2012 02:15pm
Quote (berens @ Aug 20 2012 07:35pm)
Ufatteligt at du ikke kan se at det er din skyld at politiet kørte inde på de små stier..


Præcis.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Aug 20 2012 02:16pm
Quote (FasterA @ 20 Aug 2012 22:12)
Du kan stadig ikke sammenligne det, eftersom det er en knallert og en bil, ikke en pistol mod pistol eller bil mod bil.
Jeg fatter godt at jeg gjorde/gør noget ulovligt, men det er stadig dem der udgør den største fare i det de eftersætter mig et sted
hvor de overhovedet ikke hører til.
8D.....................................
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Aug 20 2012 03:29pm
Quote (FasterA @ Aug 20 2012 08:12pm)
Du kan stadig ikke sammenligne det, eftersom det er en knallert og en bil, ikke en pistol mod pistol eller bil mod bil.
Jeg fatter godt at jeg gjorde/gør noget ulovligt, men det er stadig dem der udgør den største fare i det de eftersætter mig et sted
hvor de overhovedet ikke hører til.


Så hvis røveren flygter på en scooter, burde politiet ikke forfølge dem?

Quote (lulzz @ Aug 20 2012 04:24pm)
de har engang presset mig ind i en eltavle med 50 i timen så jeg slog flikflak henover styret.. satme om ham den ene svans ik kommer flyvende over og river i mig og spørger om JEG er sindsyg

de fleste pansere tænker ik længere end deres magtliderlighed


Mens du flygtede fra politiet?

Synes det er ret sjov at dem som har problemer med politiets færd, ofte er dem som laver lort.
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Aug 20 2012 04:22pm
Quote (lulzz @ Aug 20 2012 06:24pm)
de har engang presset mig ind i en eltavle med 50 i timen så jeg slog flikflak henover styret.. satme om ham den ene svans ik kommer flyvende over og river i mig og spørger om JEG er sindsyg

de fleste pansere tænker ik længere end deres magtliderlighed


true. sidst jeg blev stoppet uden at have gjort noget, truede betjenten mig med at komme i hans sorte bog så "han kunne komme og ransage mit hjem
hvis jeg ikke sagde hvor han kunne finde pulver. ved ikke om der virkelig er nogen der hopper på det lort
men skulle ikke undre mig.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 20 2012 04:29pm
underligt at nogle af os så aldrig har haft problemer med poilitiet hvordan kan det mon være?
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Aug 20 2012 04:35pm
Quote (dawnofdead @ Aug 20 2012 10:22pm)
true. sidst jeg blev stoppet uden at have gjort noget, truede betjenten mig med at komme i hans sorte bog så "han kunne komme og ransage mit hjem
hvis jeg ikke sagde hvor han kunne finde pulver.  ved ikke om der virkelig er nogen der hopper på det  lort 
men skulle ikke undre mig.


Men hvis du ikke har noget pulver er der vel intet problem?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Aug 20 2012 04:45pm
Quote (FasterA @ Aug 20 2012 09:12pm)
Du kan stadig ikke sammenligne det, eftersom det er en knallert og en bil, ikke en pistol mod pistol eller bil mod bil.
Jeg fatter godt at jeg gjorde/gør noget ulovligt, men det er stadig dem der udgør den største fare i det de eftersætter mig et sted
hvor de overhovedet ikke hører til.


Politiet hører til alle steder, hvor den kriminelle prøver at flygte hen..
Så i dine øjne, hvis du løber væk fra dem, må de heller ikke sætte hunden efter dig ? Du er jo ikke en hund..
Kan du slet ikke selv se det ? Politiet kan jo ikke bare lade folk stikke af, bare fordi de er i bil og du er på knallert.. Politiet kender altså også områderne..
Desuden ville de da være ligeglade om du så rammer en væk eller ej, de prøver at stoppe dig med blink først.. Du vælger at flygte, de gør hvad de kan for at stoppe dig, de kan jo ikke løbe efter dig..
Men bare vent til næste gang de ser dig, så lader de dig kører, men holder derefter og venter på dig, hos dine forældre..
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Aug 20 2012 04:46pm
Quote (Lot2 @ Aug 21 2012 12:35am)
Men hvis du ikke har noget pulver er der vel intet problem?


han ville have jeg skulle fortælle ham hvor der var noget ellers ville han ransage mit hjem. men alle med en iq større end deres sko størrelse ved han ikke kan gøre det uden at tage mig for noget først. selvfølgelig er det da et problem en betjent prøver at afpresse folk
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 20 2012 04:57pm
One day it will say BAM straight in to the side of the car, and you'll end up on the hospital for weeks.

Have fun :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll