Livskvalitet er ikke en person, det er noget der foregår inde i hjernen.
Oh tror du ikke jeg prøver, lille ven. lad vær med at stikke næsen ned i noget du ikke ved noget om, det kunne jo være du kom lidt for langt. også kan det jo gå galt.
Som jeg ser det er disse "trolls" i kalder jer for nogle piger, det er det rene pis i fyre af.
Hvis man skal prøve at være en troll så gør som trolls fyr noget af som er meget mere sjovt end jeres pis.
