d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jul 22 2012 07:58am
Quote (Done @ Jul 22 2012 07:41am)
Livskvalitet er ikke en person, det er noget der foregår inde i hjernen.
Oh tror du ikke jeg prøver, lille ven. lad vær med at stikke næsen ned i noget du ikke ved noget om, det kunne jo være du kom lidt for langt. også kan det jo gå galt.
Som jeg ser det er disse "trolls" i kalder jer for nogle piger, det er det rene pis i fyre af.
Hvis man skal prøve at være en troll så gør som trolls fyr noget af som er meget mere sjovt end jeres pis. :wallbash:



Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jul 23 2012 12:34pm
I HAR DET GODT!
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 23 2012 07:04pm
Quote (Hore_to_the_t @ Jul 23 2012 08:34pm)
I HAR DET GODT!


jeg har det lågsus
Go Back To Dansk Topic List
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll