Det hvordan man vender den og drejer den. Indkomsten er relativ lavt, og vilkårende på arbejdet
(subjektiv mening der sniger sig ind her) mindre gode. Mest pga. arbejdstiden.
"Deres befolkning", den giver jeg dig altså ikke.
Er godt klar over at rugbrød, samt Danish er anerkendt i udlandet. Men det hæver ikke din aktuelle social status. -->
http://www.denstoredanske.dk/Samfund,%5Fjura%5Fog%5Fpolitik/Sociologi/Grupper/social%5FstatusIgen er din uddannelse ikke baseret på din bogligdel, det er dog en uddannelse uden tvivl.
Men det ikke en boglig uddannelse.