d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Brug For Seriøst Råd
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 29 2012 10:48am
ITT: Bager vs pizzamand
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 29 2012 10:50am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 29 Jun 2012 14:57)
Det hvordan man vender den og drejer den. Indkomsten er relativ lavt, og vilkårende på arbejdet (subjektiv mening der sniger sig ind her) mindre gode. Mest pga. arbejdstiden.

"Deres befolkning", den giver jeg dig altså ikke.

Er godt klar over at rugbrød, samt Danish er anerkendt i udlandet. Men det hæver ikke din aktuelle social status. --> http://www.denstoredanske.dk/Samfund,%5Fjura%5Fog%5Fpolitik/Sociologi/Grupper/social%5Fstatus

Igen er din uddannelse ikke baseret på din bogligdel, det er dog en uddannelse uden tvivl. Men det ikke en boglig uddannelse.
?????????????????????????????????????????????????????????????
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 29 2012 12:14pm
Quote (Historyx @ 27 Jun 2012 11:05)
emn det jeg ville gøre i sådan en situation er jeg ville logge ind med mit rigtige jsp account

http://www.youtube.com/watch?v=_KqqRPvM_Sw


synes den her lyder meget god
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 29 2012 10:05pm
Quote (franek @ 29 Jun 2012 18:50)
?????????????????????????????????????????????????????????????


Du ved måske ikke hvad en boglig uddannelse indebærer?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 29 2012 10:14pm
Hvordan kan sådan en tråd ende med at handle om bagere?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 29 2012 10:18pm
Quote (ZwiX @ 30 Jun 2012 06:14)
Hvordan kan sådan en tråd ende med at handle om bagere?


Jelly insisterede :P
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 30 2012 03:48am
Go Back To Dansk Topic List
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll