d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1891011121597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Oct 9 2011 09:51am
Tror bare desværre ikke det er muligt at få transfered de 19k over til det andet acc ;)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 9 2011 09:51am
Han bliver ikke locked, rolig nu, i gør ham helt nervøs lol.

de kan se han er aktiv på hans nye account og lukker bare hans gamle og lader ham forsætte på hans nye, der sker ikke andet.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:53am
Quote (Headshot @ 9 Oct 2011 17:51)
Tror bare desværre ikke det er muligt at få transfered de 19k over til det andet acc ;)


Altså der er ingen tvivl om at det er første account der banned.
Jr Admin
Posts: 18,942
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:53am
Quote (waw @ Oct 9 2011 05:51pm)
Han bliver ikke locked, rolig nu, i gør ham helt nervøs lol.

de kan se han er aktiv på hans nye account og lukker bare hans gamle og lader ham forsætte på hans nye, der sker ikke andet.


Jeg er ligepludseligt mega nervøs ja! Men jeg har fået svar fra en trusted:


Quote (hapycmpr @ Oct 9 2011 05:51pm)
Quote (aisbaer @ Oct 9 2011 11:43am)
Message Forwarded From aisbaer
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 05:40pm)
Message Forwarded From Arkheios
I just, for fun, searched my emails from the last 10 years. I found my old d2jsp account, with 0 posts and I was wondering what I should do.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57943726&f=47&o=70#p388297630

It's named Saxotech and I really don't need a lock :S I'm using jsp very eagerly and I don't see why a forgotten 0 post account from 2007 should harm me.

Please help me mate! :(


change the email and password to something you will never use again.


Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:54am
Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 17:53)
Jeg er ligepludseligt mega nervøs ja! Men jeg har fået svar fra en trusted:


Super det var mega nemt.

du indtaster bare noge totalt random så.
Jr Admin
Posts: 18,942
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:55am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 05:54pm)
Super det var mega nemt.

du indtaster bare noge totalt random så.


Will do! Skal ikke lege med ilden på den måde igen. Puha!
Jeg har også pm'ed en ved navn Kevin, som skulle have styr på det her.

This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 09:55am
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Oct 9 2011 09:55am
Alting drejer rundt rundt i mit hoved, jeg ved hva jeg har imorgen ondt i mit hoved !
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 09:56am
Er der egenlig stadig gang i PvP på NL ?
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Oct 9 2011 09:57am
Quote (Vinum @ Oct 9 2011 03:55pm)
Alting drejer rundt rundt i mit hoved, jeg ved hva jeg har imorgen ondt i mit hoved !


Lorte sang o,o
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 9 2011 09:57am
Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 17:55)
Will do! Skal ikke lege med ilden på den måde igen. Puha!
Jeg har også pm'ed en ved navn Kevin, som skulle have styr på det her.


Du har intet at være urolig for, så længe du ikke har scammet eller udnøttet 2 accounts på samme , vil du ikke blive locket for at have mere end 1 account.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1891011121597Next
Closed New Topic New Poll