d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Kan Ikke Finde Mine Shorts
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,454.00
May 2 2011 03:16am
Quote (Sometimes @ 2 May 2011 08:32)
Jeg har svaret på hvad du skriver, prøv at læs hvad der står. Men hvad tror du selv angående dit meget relevante spørgsmål ?, at jeg synes det i orden at en neger får tæv, så nej, men det har intet med samtalen at gøre. Hvis du læser mit svar igennem vil du også finde dit svar, men jeg ved ikke om der er blevet brugt for kompliceret ord. 

Hvis du ikke kan se der er svaret så lad helt være at skriv. Men kan prøve at forklare dig svaret.
Jeg siger ingen steder at folk skal danne sig et fordoms fuldt billede, igen har i misforstået mig og skrevet noget helt andet.
Jeg siger at det ikke kan overraske at folk danner sig et sådan indtryk dømt ud fra navn og ting han har skrevet. Derefter siger at folk danner sig sit eget indtryk af personen. Så jeg forstår virkelig ikke hvor du vil hen, for det du stiller spørgsmål ved er aldrig blevet sagt.
Men for at undgå fremtidige spørgsmål, så bedes i to læse hver kommentar igennem grundigt, for hvor er det ærgeligt at jeg skal gentage mig selv

E: jeg forstår slet ikke du ikke kam se svarende, der er op til flere og forklaring LoL

Har ikk lyst til at diskutere videre med dig, da du åbenbart ikk gider at tage vores holdninger eller spørgsmål seriøst, du ævler bare løs om at vi er forvirrede, dumme og skriver med lukkede øjne.

Det eneste jeg har kunne trække ud af alt det du har skrevet, er at du ikke kan forstå at folk bliver stødt af at blive kaldt for junkie, da du åbenbart mener at det er selvforskyldt. Den holdning stiller jeg så spørgsmålstegn ved, men så snakker du udenom og begynder at stille spørgsmålstegn ved måden vi debatere på, istedet for at konfrontere det vi faktisk siger og spørger om.
Member
Gold: 253,169.00
May 2 2011 03:25am
Ryg mere plz!
Member
Gold: 12,213.40
May 2 2011 03:54am
Quote (Sometimes @ May 2 2011 10:32am)
Jeg har svaret på hvad du skriver, prøv at læs hvad der står. Men hvad tror du selv angående dit meget relevante spørgsmål ?, at jeg synes det i orden at en neger får tæv, så nej, men det har intet med samtalen at gøre. Hvis du læser mit svar igennem vil du også finde dit svar, men jeg ved ikke om der er blevet brugt for kompliceret ord. 

Hvis du ikke kan se der er svaret så lad helt være at skriv. Men kan prøve at forklare dig svaret.
Jeg siger ingen steder at folk skal danne sig et fordoms fuldt billede, igen har i misforstået mig og skrevet noget helt andet.
Jeg siger at det ikke kan overraske at folk danner sig et sådan indtryk dømt ud fra navn og ting han har skrevet. Derefter siger at folk danner sig sit eget indtryk af personen. Så jeg forstår virkelig ikke hvor du vil hen, for det du stiller spørgsmål ved er aldrig blevet sagt.
Men for at undgå fremtidige spørgsmål, så bedes i to læse hver kommentar igennem grundigt, for hvor er det ærgeligt at jeg skal gentage mig selv

E: jeg forstår slet ikke du ikke kam se svarende, der er op til flere og forklaring LoL

Husk, du skal selv svare på de spørgsmål du får stillet, ikke bare køre rundt om dem og finde noget andet at skrive om, hvilket bare gør du ser dum og forvirret ud :)
Member
Gold: 0.00
Warn: 40%
May 2 2011 05:51am
Quote (LegionOfAngels @ 2 May 2011 11:54)
Husk, du skal selv svare på de spørgsmål du får stillet, ikke bare køre rundt om dem og finde noget andet at skrive om, hvilket bare gør du ser dum og forvirret ud :)

Quote (xz-master @ 2 May 2011 11:16)
Har ikk lyst til at diskutere videre med dig, da du åbenbart ikk gider at tage vores holdninger eller spørgsmål seriøst, du ævler bare løs om at vi er forvirrede, dumme og skriver med lukkede øjne.

Det eneste jeg har kunne trække ud af alt det du har skrevet, er at du ikke kan forstå at folk bliver stødt af at blive kaldt for junkie, da du åbenbart mener at det er selvforskyldt. Den holdning stiller jeg så spørgsmålstegn ved, men så snakker du udenom og begynder at stille spørgsmålstegn ved måden vi debatere på, istedet for at konfrontere det vi faktisk siger og spørger om.

Der er svaret på spørgsmålene, det er ikke min skyld i ikke kan se svarene?.

Jeg har gentagende gange gentaget mig selv, og forklaret mit synspunkt, jeg kan da virkelig ikke gøre for i ikke kan finde ud af at læse teksten.
Nej jeg snakker ikke udenom, og jeg har ikke udtalt mig om at han ikke bliver stødt, jeg siger bare at det ikke kan overraske at folk siger sådan når han har sådan et navn. Jeg har på intet tidspunkt sagt at det er okay at kalde ham en junkie, jeg ved ikke hvorfor i bliver ved med at køre i ring med det.

Jeg aner ikke hvordan jeg ellers skal forklare jer det, i bliver ved med at vinkle de ting der bliver skrevet så det lyder helt anderledes hvilket jo kun falder ud til jeres fordel, at i så ikke kan læse mine svar så i forstår dem, det kan jeg ikke rigtig tage mig mere af, da jeg ikke har tid til at forklare/lære jer simpel sprog-forståelse, det troede jeg var en almen ting man lærte i de danske folkeskoler.

Jeg vil meget gerne have i forklare mig hvad det er jeg ikke har svaret på, da det gør det hele lidt nemmere for mig, så jeg kan specificere mine udtalelser/svar, så de også henvender sig til jer, så i kan få samme forståelse af det jeg har skrevet.
Men hvis i ikke forstår svarene hvordan kan i så blive ved at udtale jer? Personligt vil jeg mene at jeg har svaret på alt hvad i har skrevet, men hvordan skal jeg kunne besvare de spørgsmål, som i stiller angående noget jeg slet ikke har sagt? det giver jo ingen mening.

E: ''Hvis du ikke kan se der er svaret så lad helt være at skriv. Men kan prøve at forklare dig svaret.
Jeg siger at det ikke kan overraske at folk danner sig et sådan indtryk dømt ud fra navn og ting han har skrevet. Derefter siger at folk danner sig sit eget indtryk af personen. Så jeg forstår virkelig ikke hvor du vil hen, for det du stiller spørgsmål ved er aldrig blevet sagt. ''

Vil da mene dine spørgsmål er besvaret her?.

This post was edited by Sometimes on May 2 2011 05:59am
Member
May 2 2011 05:57am
Quote (Monze @ 2 May 2011 11:25)
Ryg mere plz!

word.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 2 2011 07:01am
Quote (crazysmoker92 @ Apr 26 2011 06:51pm)
ryger ikke så meget hash mere? vil du være med til fodbold, tror jeg bedre end dig, vi kan os slås det tror jeg os jeg bedre end dig til. giga e-pen du har :)

hehe så voldelig folk skriver :o
Member
Gold: 7,108.83
May 2 2011 08:58am
Quote (Sometimes @ May 1 2011 10:38pm)
Du fatter sgu da ikke ret meget gør du?, jeg opgiver sgu snart at forklare dig det, jeg troede jeg havde oplevet folk med en lav intelligens men undskyld mig, du slår dem alle. Jeg så godt hvad du har skrevet, og jeg gav dig jo sådan set ret.

1. Jeg har ikke sagt man skal stå ved man bliver kaldt junkie, jeg har skrevet at det ikke burde overraske så meget, og jeg har på intet tidspunkt sagt man er junkie fordi man har noget der kan tyde på at man ryger.
2. Jeg gik ind i diskussionen for at give mit synspunkt på dette, netop pga. det du selv skriver '' er bare træt af folk der spreder usand/forkert info omkring cannabis emnet hele tiden, enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området, se bare jsp, nuff said '', det er et offentlig forum og kan du ikke lide andre har holdninger så fis et andet sted hen.
3. Nej undskyld at jeg ikke forstå en skid af hvad du skriver, men du skriver det meget krypteret, og meget meget ude af kontekst af hvad jeg har snakket om?. Omvendt tror jeg faktisk det er dig der ikke forstår hvad jeg skriver.
4. Det nok nemmere at spørge hvad du egentlig kan argumentere for i stedet for hvad du ikke kan argumentere for.

Du sidder jo faktisk bare og lukker en masse lort ud, og prøver at få det til at hænge sammen, de ting du skriver har jo ingen relevans i forhold til noget som helst?, mange af de ting du siger har jeg slet ikke sagt du giver ordende en hel forkert mening, og du vinkler virkelig meget hvad der bliver skrevet. Jeg siger ikke at alle inde på det danske forum claimer at være seje gangsters der ryger, men at mange gør, og det jo i bund og grund det samme du siger ''enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området''.
Hvad har det med noget at gøre at jeg ved han hedder Crazysmoker?, men meget godt gået sherlock, det er jo kun hans alias, så det er vel ikke nogle hemmelighed?. Det giver jo slet ikke nogen som helst mening det du skriver, jeg kan virkelig ikke forstå hvad du mener?

Hvis vi skal begynde på at være fatsvag, så burde du nok vælge dine ord med omhu lige på dette område, for at sige det som du selv skrev til mig '' man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus'' synes egentlig at det citat passer meget godt ind i denne kontekst. Ellers kan du jo prøve at læse dine enge kommentere igennem, jeg behøver vel ikke komme nærmere ind på det.
For at sige det på en pæn måde Lulzz så giver dine indlæg ikke nogle mening for de ting du skriver har jeg på ingen måde sagt, du har læst dem på din helt egen måde, det eneste jeg har skrevet er at man godt kan være afhængig af hash og at en junkie ikke kun er en der stikker sig selv.

Dine quotes af mig viser jo faktisk præcis det jeg skriver, med at jeg ikke forstår folk bliver overrasket når de vælger at have sådanne billeder/navne.
Den dag du lærer at at forklare hvad du mener, eller kan argumentere for de ting du skriver angående hvad jeg har sagt, der vil jeg meget gerne diskutere med dig. Indtil da burde du nok holde dig til pixel-line spil :)

E:

Hvad fanden er det der sker, fatter i bare virkelig ingenting nogle af jer?, og jeg må da lige sige hvilken fremragende sammenligning, fordi det er jo lige præcis det samme!.
Jeg skriver jo ikke at folk skal danne sig et negativt billede af folk der har sådan ting i deres sign/ava. Folk må da selv danne sig deres eget indtryk, fordi du har et hampblad i dit signatur så ser jeg da ikke dig som et dårligere menneske, men jeg tænker jo nok at du ryger?. Er dette forkert antaget og det viser sig at du faktisk næsten aldrig ryger, så kommer du jo ind under kategorien her på JSP som synes det er sejt.
Drenge hvis i vil diskutere så må virkelig lige oppe jer lidt, for det som om i bare skriver med lukkede øjne. I tager de ting jeg har skrevet og drejer dem 180 grader. Det jo de rene indicier det i kommer med.

haha du er da utrolig knægt xD

1.
Quote (Sometimes @ Apr 30 2011 09:59am)
Jeg forstår heller ikke hvorfor folk bliver så sure over en sådan kommentar som waw kom med, når de selv vælger at kalde sig f.eks. Crazysmoker, eller vælger at have cannabis planten i deres signatur, så burde de da stå ved det i stedet for

lad os lige se hvad den kommentar gik ud på, og hvad det er crazysmoker skulle "stå ved" istedet for at blive sur

Quote (waw @ Apr 26 2011 03:29pm)
så lad dog vær med at ryge så meget hash din junkie

undskyld jeg omformulerede det du skrev før, kan godt se din intelligens ik rækker så langt, så nu får du den ordret, fordi han har navnet "crazysmoker" skal han stå ved at være en junkie istedet for at blive sur, hvis det ikke er det du mener hva satan er det så ?

enten kan du ik finde ud af at formulere dig ellers må du komme med en god forklaring på det du siger...

2. du gik ind i diskussionen for at spille smart, det eneste du gjorde var at gentage det jeg havde understreget op til flere gange, og bagefter sidder du og siger folk kun skriver for at spille smarte. det jo helt til grin og det kan jeg sku ik undlade at kommentere på, udover det, de folk som har så travlt med at alle andre kun skriver for at spille seje er typisk dem der selv skriver for at være seje, så prøver de bare at dele den titel ud til alle så de ik skal sidde tilbage som den lille taber de er. jeg kan se lige igennem dig..

3. alle andre lige undtagen de 2 altvidene google heroes forstår hva det er jeg skriver og argumentere for, de fatter sjovt nok ik en bjælle af hvad det er du vil frem til

4. læs punkt 3 igen, og evt www.læratlæse.dk hvis du får problemer

Quote (Sometimes @ May 1 2011 10:38pm)
Jeg siger ikke at alle inde på det danske forum claimer at være seje gangsters der ryger

Quote (Sometimes @ Apr 27 2011 10:08pm)

I claimer allesammen i suger pisse meget, men i sidder sikkert bare der hjemme foran skærmen og føler jer pisse seje. Så lad nu være med at sid og spil så skide sej. -.-
I har sikkert et møg vildt krimi liv, jeg tror på jer! 100%

at hva er det du ik siger ? ved du overhovedet hvad det er du selv siger ? og hvor er alle de "vinkler" jeg kommer med hele tiden ? tingene står ordret ?

tror jeg har sagt nok, søg psykolog eller læge dude, du langt ude
Member
Warn: 40%
May 3 2011 02:42am
Quote (lulzz @ 2 May 2011 16:58)
haha du er da utrolig knægt xD

1.

lad os lige se hvad den kommentar gik ud på, og hvad det er crazysmoker skulle "stå ved" istedet for at blive sur

undskyld jeg omformulerede det du skrev før, kan godt se din intelligens ik rækker så langt, så nu får du den ordret, fordi han har navnet "crazysmoker" skal han stå ved at være en junkie istedet for at blive sur, hvis det ikke er det du mener hva satan er det så ?

enten kan du ik finde ud af at formulere dig ellers må du komme med en god forklaring på det du siger...

2. du gik ind i diskussionen for at spille smart, det eneste du gjorde var at gentage det jeg havde understreget op til flere gange, og bagefter sidder du og siger folk kun skriver for at spille smarte. det jo helt til grin og det kan jeg sku ik undlade at kommentere på, udover det, de folk som har så travlt med at alle andre kun skriver for at spille seje er typisk dem der selv skriver for at være seje, så prøver de bare at dele den titel ud til alle så de ik skal sidde tilbage som den lille taber de er. jeg kan se lige igennem dig..

3. alle andre lige undtagen de 2 altvidene google heroes forstår hva det er jeg skriver og argumentere for, de fatter sjovt nok ik en bjælle af hvad det er du vil frem til

4. læs punkt 3 igen, og evt www.læratlæse.dk hvis du får problemer

at hva er det du ik siger ? ved du overhovedet hvad det er du selv siger ? og hvor er alle de "vinkler" jeg kommer med hele tiden ? tingene står ordret ?

tror jeg har sagt nok, søg psykolog eller læge dude, du langt ude

Du er godt klar over at WaW og jeg er to forskellige personer?, fordi han siger, at crazysmoker er junkie, er det ikke ensbetydende med at jeg siger han er junkie. Men det jeg har prøvet at sige hele tiden det er at jeg ikke kan forstår at han kan blive så overrasket over at folk kunne finde på at skrive sådan.
Jeg har på intet tidspunkt sagt at fordi han hedder Crazysmoker så skal han stå ved han er junkie, men når han nu vælger at have et sådan navn. Jeg siger han burde stå ved at han røg.

Jeg kan godt lide dit svar til det jeg skriver '' du godt nok utrolig knægt'', og hvis du vil begynde og lege på den måde så lad os gøre det, men før jeg lære at læse burde du lære at stave og forstå hvad ord betyder, at vinkle en sag er at dreje det der stod så det falder ud til skribentens fordel. Det er f.eks. det EB gør med deres historie, de citere folk hvor noget de ikke har haft sagt, hvilket er det du bliver ved at gøre. Du får de til at fremstå som om jeg har sagt han er junkie, hvilket jeg ikke har sagt. Du siger jeg vil fremstå som en hård-negl hvilket jeg heller ikke har prøvet på, men som jeg gentagende gange har prøvet at forklare dig, så konstaterede jeg det med at jeg røg og hvad jeg selv har oplevet ved at ryge, da det giver meget mere mening. Det med at jeg går ind og blander mig i diskussionen for at spille smart, vil jeg da meget gerne have du kan argumentere ordenligt for, er det da kun dig der må have en holdning herinde?, jeg gik jo faktisk kun ind og bakkede op om det du skrev (det meste). Hvis vi kigger helt i bund og grund på hvem der egentlig begyndte at kommentere på hvem og kritisere hvem, så var det dig der henvendte dig til mig. Det gjorde du på baggrund af en kommentar som jeg skrev til Crazysmoker, fordi han forslog waw de kunne mødes for at slås da crazysmoker mente han var bedre end waw til dette. Dertil svarede jeg '' åårh sker der gangster!!!, hård fyr!!!'' fordi jeg synes det var underligt at begynde at skrive sådan til folk, hvilket resulterede i ironien. For at vende tilbage til det med at spille smart angående med at begynde og skrive, så var det dig der begyndte at skrive til mig, og underligt nok skrev du først 2 sider senere hen, og din grund bygget på det var at det var underligt af mig at skrive '' sker der gangster etc.'' og at jeg havde nævnt to gange at jeg røg.

Du kalder folk for google hero, men ber dem selv om at google ting, du siger, at jeg siger folk spiller smarte, hvilket du selv gør og siger det er fordi du retter ''clueless people''. du skal ikke kaste med sten når du selv bor i glashus, ''knægt''.

Quote (crazysmoker92 @ 26 Apr 2011 18:51)
ryger ikke så meget hash mere? vil du være med til fodbold, tror jeg bedre end dig, vi kan os slås det tror jeg os jeg bedre end dig til. giga e-pen du har :)

Quote (Sometimes @ 28 Apr 2011 00:08)
Åhhh HÅRD FYR!!!!, sker der gangster!

Quote (lulzz @ 30 Apr 2011 19:53)
nu hvor du har sagt 2 gange du ryger er det helt fint hele forumet kalder dig junkie fra nu af ? i aner ik en skid om personen, så lad vær med at døm ham på hans navn det er da langt ude, den her topic han startede handler ik om hash eller noget i den stil, lidt tosset topic men w/e

du har ik en "se mig jeg ryger mentalitet"

men hva faen er der her så for en mentalitet ?

status : Vold meget gangster

??? O_O

Men da det åbenbart kun er dig der må have en mening om ting herinde, så må du meget undskylde at jeg fik lyst til at være inde i diskussionen, og du kalder alle folk for google-hero, når vi jo godt ved det er dig selv der googler, hvordan skulle du kende til så mange ting når du ikke engang ved hvad vinkle betyder, og sikkert ikke forstår flere ord. Jeg ville holde mig fra at fortælle andre folk de skulle lære at læse når du slev har problemer med genkendelse af almene danske ord. I fremtiden hvis en skulle få lyst til at gå ind og bakke op om det du skriver og faktisk giver dig ret i det du skriver, med at der er en underlig mentalitet her på JSP hvor folk tror det er sejt at ryge, og sandsynligvis kun har gjort det 2-3 gange i deres liv og så føler de sig som proffer. Så lad være at prøve at slagte vedkommen.

Jeg skriver intet sted at folk skrev for at spille smarte, jeg skrev at mange af dem der skriver at de ryger gjorde det for at spille smarte, og igen vinkler du tingene. Hvis du simpelthen ikke forstår hvad der bliver skrevet så lad være at prøve at kommentere tilbage på dem. Når du nu har valgt at læse alt det her, så husk hvem der egentlig skrev for at gå i gang med at spille smart, for det var ikke mig der henvendte sig til dig. Jeg vil derimod vælge at lade det hvile her da vi ellers kunne blive ved med at skrive og angribe hinanden på trods af vi faktisk delte nogenlunde samme synspunkt, dog vidste jeg bare ikke du havde eneret på det.

This post was edited by Sometimes on May 3 2011 02:54am
Member
Gold: 655.43
May 3 2011 03:00am
Hold nu kæft med alt jeres lort.. I bliver aldrig enige, så lad dog være med at pis hinanden sådan af..
Det er ikke høfligt at dømme folk, og give dem øgenavne.. Færdig slut mere behøver der ikke at blive sagt..
Hash kan give abstinenser, ligesom alt anden, når man ikke får sit 'fix'.. Der er forskel på hvor store abstinenser man får..
Du kan blive afhængig af ALT, fordi det giver DIG en tilfredsstillelse..
Så hvad med i bare stopper med at poste i dette topic og lad det dø.. Det er jo helt til grin at se hvordan i bare sidder og hakker på hinanden, alt det startede med ordet junkie.. Nu må i altså lige spænde hjelmen engang og komme ind i kampen og de hvor langt ude det er..
Member
Gold: 7,108.83
May 3 2011 04:57am
Quote (JelleDK @ May 3 2011 09:00am)
Hold nu kæft med alt jeres lort.. I bliver aldrig enige, så lad dog være med at pis hinanden sådan af..
Det er ikke høfligt at dømme folk, og give dem øgenavne.. Færdig slut mere behøver der ikke at blive sagt..
Hash kan give abstinenser, ligesom alt anden, når man ikke får sit 'fix'.. Der er forskel på hvor store abstinenser man får..
Du kan blive afhængig af ALT, fordi det giver DIG en tilfredsstillelse..
Så hvad med i bare stopper med at poste i dette topic og lad det dø.. Det er jo helt til grin at se hvordan i bare sidder og hakker på hinanden, alt det startede med ordet junkie.. Nu må i altså lige spænde hjelmen engang og komme ind i kampen og de hvor langt ude det er..

det ik noget med at blive enige, han skal bare forstå han er et fjols :O

Go Back To Dansk Topic List
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll