Quote (Sometimes @ May 1 2011 10:38pm)
Du fatter sgu da ikke ret meget gør du?, jeg opgiver sgu snart at forklare dig det, jeg troede jeg havde oplevet folk med en lav intelligens men undskyld mig, du slår dem alle. Jeg så godt hvad du har skrevet, og jeg gav dig jo sådan set ret.
1. Jeg har ikke sagt man skal stå ved man bliver kaldt junkie, jeg har skrevet at det ikke burde overraske så meget, og jeg har på intet tidspunkt sagt man er junkie fordi man har noget der kan tyde på at man ryger.
2. Jeg gik ind i diskussionen for at give mit synspunkt på dette, netop pga. det du selv skriver '' er bare træt af folk der spreder usand/forkert info omkring cannabis emnet hele tiden, enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området, se bare jsp, nuff said '', det er et offentlig forum og kan du ikke lide andre har holdninger så fis et andet sted hen.
3. Nej undskyld at jeg ikke forstå en skid af hvad du skriver, men du skriver det meget krypteret, og meget meget ude af kontekst af hvad jeg har snakket om?. Omvendt tror jeg faktisk det er dig der ikke forstår hvad jeg skriver.
4. Det nok nemmere at spørge hvad du egentlig kan argumentere for i stedet for hvad du ikke kan argumentere for.
Du sidder jo faktisk bare og lukker en masse lort ud, og prøver at få det til at hænge sammen, de ting du skriver har jo ingen relevans i forhold til noget som helst?, mange af de ting du siger har jeg slet ikke sagt du giver ordende en hel forkert mening, og du vinkler virkelig meget hvad der bliver skrevet. Jeg siger ikke at alle inde på det danske forum claimer at være seje gangsters der ryger, men at mange gør, og det jo i bund og grund det samme du siger ''
enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området''.
Hvad har det med noget at gøre at jeg ved han hedder Crazysmoker?, men meget godt gået sherlock, det er jo kun hans alias, så det er vel ikke nogle hemmelighed?. Det giver jo slet ikke nogen som helst mening det du skriver, jeg kan virkelig ikke forstå hvad du mener?
Hvis vi skal begynde på at være fatsvag, så burde du nok vælge dine ord med omhu lige på dette område, for at sige det som du selv skrev til mig '' man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus'' synes egentlig at det citat passer meget godt ind i denne kontekst. Ellers kan du jo prøve at læse dine enge kommentere igennem, jeg behøver vel ikke komme nærmere ind på det.
For at sige det på en pæn måde Lulzz så giver dine indlæg ikke nogle mening for de ting du skriver har jeg på ingen måde sagt, du har læst dem på din helt egen måde, det eneste jeg har skrevet er at man godt kan være afhængig af hash og at en junkie ikke kun er en der stikker sig selv.
Dine quotes af mig viser jo faktisk præcis det jeg skriver, med at jeg ikke forstår folk bliver overrasket når de vælger at have sådanne billeder/navne.
Den dag du lærer at at forklare hvad du mener, eller kan argumentere for de ting du skriver angående hvad jeg har sagt, der vil jeg meget gerne diskutere med dig. Indtil da burde du nok holde dig til pixel-line spil

E:
Hvad fanden er det der sker, fatter i bare virkelig ingenting nogle af jer?, og jeg må da lige sige hvilken fremragende sammenligning, fordi det er jo lige præcis det samme!.
Jeg skriver jo ikke at folk skal danne sig et negativt billede af folk der har sådan ting i deres sign/ava. Folk må da selv danne sig deres eget indtryk, fordi du har et hampblad i dit signatur så ser jeg da ikke dig som et dårligere menneske, men jeg tænker jo nok at du ryger?. Er dette forkert antaget og det viser sig at du faktisk næsten aldrig ryger, så kommer du jo ind under kategorien her på JSP som synes det er sejt.
Drenge hvis i vil diskutere så må virkelig lige oppe jer lidt, for det som om i bare skriver med lukkede øjne. I tager de ting jeg har skrevet og drejer dem 180 grader. Det jo de rene indicier det i kommer med.
haha du er da utrolig knægt xD
1.
Quote (Sometimes @ Apr 30 2011 09:59am)
Jeg forstår heller ikke hvorfor folk bliver så sure over en sådan kommentar som waw kom med, når de selv vælger at kalde sig f.eks. Crazysmoker, eller vælger at have cannabis planten i deres signatur, så burde de da stå ved det i stedet for
lad os lige se hvad den kommentar gik ud på, og hvad det er crazysmoker skulle "stå ved" istedet for at blive sur
Quote (waw @ Apr 26 2011 03:29pm)
så lad dog vær med at ryge så meget hash din junkie
undskyld jeg omformulerede det du skrev før, kan godt se din intelligens ik rækker så langt, så nu får du den ordret, fordi han har navnet "crazysmoker" skal han stå ved at være en junkie istedet for at blive sur, hvis det ikke er det du mener hva satan er det så ?
enten kan du ik finde ud af at formulere dig ellers må du komme med en god forklaring på det du siger...
2. du gik ind i diskussionen for at spille smart, det eneste du gjorde var at gentage det jeg havde understreget op til flere gange, og bagefter sidder du og siger folk kun skriver for at spille smarte. det jo helt til grin og det kan jeg sku ik undlade at kommentere på, udover det, de folk som har så travlt med at alle andre kun skriver for at spille seje er typisk dem der selv skriver for at være seje, så prøver de bare at dele den titel ud til alle så de ik skal sidde tilbage som den lille taber de er. jeg kan se lige igennem dig..
3. alle andre lige undtagen de 2 altvidene google heroes forstår hva det er jeg skriver og argumentere for, de fatter sjovt nok ik en bjælle af hvad det er du vil frem til
4. læs punkt 3 igen, og evt www.læratlæse.dk hvis du får problemer
Quote (Sometimes @ May 1 2011 10:38pm)
Jeg siger ikke at alle inde på det danske forum claimer at være seje gangsters der ryger
Quote (Sometimes @ Apr 27 2011 10:08pm)
I claimer allesammen i suger pisse meget, men i sidder sikkert bare der hjemme foran skærmen og føler jer pisse seje. Så lad nu være med at sid og spil så skide sej. -.-
I har sikkert et møg vildt krimi liv, jeg tror på jer! 100%
at hva er det du ik siger ? ved du overhovedet hvad det er du selv siger ? og hvor er alle de "vinkler" jeg kommer med hele tiden ? tingene står ordret ?
tror jeg har sagt nok, søg psykolog eller læge dude, du langt ude