Quote (Qhotex @ Feb 25 2011 07:59pm)
Jamen bare at jeg generelt at i selv gør det dårligt for jer selv, ved at at i har de tign i jeres signatures. Altså, det har jo en hvis indfluering på folks syn på folk der ryger. Jeg ved godt det er stereotyp tænkning og utrolig uciviliceret set med øjne som burde være åbne og frie for fordomme. For at være ærlig synes jeg til tider du spammer ret meget, ligesom crazysmoker92. Ikke for at flame, men bare for at bakke min påstand op. Men allerede nu kan jeg mærke at du besider en større viden end du har givet udtryk for, og det skal du have ros for. Jeg mener alt det her i en saglig og sober tone.
Det er lettere for menensker at putte andre mennesker i kasser (Det er her den går galt for mange mennesker når det kommer til folk der ryger hash), for det er mere overskueligt, ligesom at handle i supermarkedet. Rengøringsmidler for sig og frugt for sig. Problemet er bare at ikke alle produkter er ens, så der er let nogen der bliver overset eller set på med et specielt prædikat. Men da i har det prædikat at være rygere, så vil i automatisk komme i en af de kasser der hedder "Hash rygere" "Hash misbrugere "Junkier" etc, alt efter hvilke sociokulturelle præferencer modtageren af jeres indhold har. I vil automatisk få mere accept fra folk der selv ryger, eller folk derh ar røget - Eller folk der ikke harh aft dårlige erfaringer eller influeringer fra medierne eller sociale medier med en stærk anti euforiserende holdning.
Jeg er ikke ude på at flame, disse, chikanere eller håne "jer", men jeg ville egentligt gerne prøve at skabe en debat så vi kunne få lidt samling på tropperne, og se hvor vi har hinanden. Det er jo gennem dialog at vi bliver klogere.

det gir god mening, og det er præcis det jeg er piss'd over
"de fleste hatere :P" har kun den viden de får fra medier og hører/ser her og der, enten er det bullshit eller så det propaganda så de bliver fyldt med falske informationer og fordomme
man hører jo altid om ham den skæve junkie der slet ik har styr på sit liv og bare sumper i hashens verden, bagmanden der smugler kilovis og kommer i fængel i årtier, et i forvejen psykotiske sindsvrag der har fået en "hashpsykose" fordi han har været psykotisk i forvejen og så ik kunne styre sit forbrug og udviklet noget slemt, som så er hashens skyld
man hører ik om de højt udd folk, læger / politifolk / politikere etc, folk som har styr på deres liv og passer deres ting og kommer langt i livet som osse finder brug af det
nogle fra min familie har røget i 28 år og passet sine ting hver eneste dag, min mors eks er udd maskin tekniker og rejser verden rundt og laver de sygeste ting og tjener 1000+ kr i timen, han har os røget i over 25 år
bare prøv at stil dig ned til en "public" rygerklub, så bliver fuldstændig shocket når du ser hvem en stor del af kunderne er, gamle mennesker, skolelærer, alle slags mennesker
folk gør dumme ting når de har røget helt bestemt, og mange kan ik tåle at ryge uden det går galt, men der er stadig rigtig mange der godt kan styre det
This post was edited by lulzz on Feb 25 2011 02:44pm