Vi har skam diskuteret flere gange, du kan jo ikke lade mig være

Jeg prøver skam ikke på at 'dreje noget om', men du formår at vende mine ord på en måde, som de slet ikke var ment
Jeg er sku en værre Breivik hva! Så usympatisk er jeg.
Du må gerne svare tilbage, du kan jo ikke lade vær

Endnu engang formår du ikke at svare på noget som helst. Jeg er da fuldstændig ligeglad om vi tager den her eller over PM, jeg synes bare det er godt have nogle at diskutere med.
Hvis det giver dig ro i sjælen, at du tror, at jeg elsker at få det sidste ord så må du om det. Jeg føler mig bare ikke hævet over andre personer, ligesom visse andre, Huffie.

Sjovt nok har vi kun diskuteret én gang ud over denne, derfor ville hver gang, være et meget stærkt ord at bruge. Jeg kan se at du er ved at indse, at du ikke kan komme ud af dette her på nogen ordenlig måde. Derfor prøver du nu at dreje det hele om, og lige pludselig så er du offline.
Desuden driller du mig ikke. Mennesker som dig, uvidende/lav-intelligens mennesker, uden nogle som helst form for realitet sans, irritere mig bare. Du er bare et utroligt usympatisk menneske uden potentiale for at forbedre dig, du har ikke et gram af empati for andre menneske.