Quote (Huffie @ 14 Nov 2011 21:47)
Bliver du sur hvis du ikke får det sidste ord?

Du er nok den sødeste skabning

Du ærgrer dig sikkert over du ikke kan komme til at bruge dine muskler, som ellers er din foretrukne diskussionsmetode

Huffie, lukker du øjnene når du læser andres beskeder?
Det er sjovt, at du anklager mig for at ville have det sidste ord, dog er det dig der helt undlader at kommentere på det vi egentlig snakker om, det du skriver der er jo helt uden relevans.
Nej jeg ærgrer mig ikke over, at jeg ikke kan komme til at bruge mine muskler. Det er nok at nedgøre dig verbalt, at fremstille din ufuldendte evne til at kunne koordinere begge dine arme på samme tid, ville være som at stille Morten og Peter et spørgsmål omkring atomfysik.
Jeg synes du skulle holde dig til emnet.
Er det ikke pinligt at være 20+ men ikke engang kunne formå, at kunne læse eller svare tilbage på konkrete ting?
E: Vi kan sagtens diskutere videre over PM, det har jeg intet problem i.
E2:
Quote (bettelap @ 14 Nov 2011 21:59)
men, tror skam snart det er topic bliver lukket igen..
synes der blev skrevet at vi skulle skrive pænt til hinanden, og af hva jeg kan se, så er det skam ikk det der bliver gjort..
Forstår bare ikk hvorfor de ikk kan tage det i pm, da det går ud over alle i den sidste ende. men det kan ske de tænker på +1 post..
og dem får de skam rigeligt med via den "lille" samtale de har kørende.
Tag den nu bare over pm... så lukker de ikk chatten igen. Tak ^^
De kan ikke rigtig lukke chatten pga. vi diskutere, så længe vi holder omgangstonen på et acceptabelt niveau.

Hvis du kigger på min post-count, så tænker jeg ikke så meget på +1
This post was edited by Sometimes on Nov 14 2011 03:01pm