Quote (Huffie @ 14 Nov 2011 20:36)
Refererede jeg til din uddannelse efter du skrev HF? Du læser hvad du forventer jeg svarer oppe i dit forskruede hoved
Ja det gjorde du jo sådan set, men sjovt du ikke selv kan huske det, jeg har en quote her som måske kan få dig til at huske det.
- Angående det med forskruet, hvem er det så der er forskruet hvis de føler sig bedre end folk der går på HG?. Du må have mindre værds komplekser.
Quote (Huffie @ 14 Nov 2011 20:24)
Nåååårh er du ked af at blive suspenderet

?
Du skal nok blive en god butiksassistent en dag

Måske du får lov at stå i grøntafdelingen!
Hvis du gerne vil vide det har jeg gået på HH i 2 år, der droppede jeg ud og gik så på STX, der blev jeg smidt ud efter nogle venner og jeg kom op og slås og endte i retten. Derefter tog jeg så HF, hvor jeg gik ud med karakterer på 10 i samf, 10 i dansk mundtlig og skrifteligt, 10 i engelsk mundtlig og skriftelig, det skal dog tilføjes at jeg har haft 41% fravær fra skolen. Jeg vil gerne se dig gøre det sammen Huffie. Nå ja, jeg fik også 12 i vores EP og SSO. Men det jo kun HF/gym, så det lorte karakterer, var det ikke sådan du skrev i en anden tråd. ?
Hvis du virkelig ønsker at føle dig bedre, så undersøg lige omstændighederne først.

E: Jeg skal nok lade være at skrive mere om det herinde, jeg følte bare lige hun skulle have svar på sin sidste besked
This post was edited by Sometimes on Nov 14 2011 01:54pm