Quote (Provo2100 @ Dec 1 2010 02:40am)
Jeg plejer og få praktiske ting efterhånden, men det med og give gaver videre er jeg lidt imod, selvom jeg egentlig ikke har "brug" for gaverne eller glæder mig til dem på nogle måde.
- Synes det bedste ved julen er hyggen og sammenkosten med familien, derefter kommer den gode mad jo

Jeg har ikke penge til julegaver i år

Kassen er fanme tom !!!
Så jeg glæder mig til familie hygge og maden

Hyggen skal holdes i min mors og stedfars brand new house
