d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev188899091925001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,486
Joined: Oct 23 2010
Gold: 2.53
Nov 30 2010 06:37pm
Quote (Provo2100 @ Dec 1 2010 02:24am)
Er personligt ligeglad med julegaver og har været det i en del år nu, der er andre ting jeg foretrækker længt mere i julen B)


så giv julegaver og glæd nogen med dem, og hyg lidt med familigen :santa:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 30 2010 06:39pm
Quote (eha98 @ Dec 1 2010 02:37am)
så giv julegaver og glæd nogen med dem, og hyg lidt med familigen :santa:


Fødselsdag: Jan 1 1911 (Mand)

Er du 99? -.-
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 06:40pm
Quote (eha98 @ Dec 1 2010 01:37am)
så giv julegaver og glæd nogen med dem, og hyg lidt med familigen :santa:


Jeg plejer og få praktiske ting efterhånden, men det med og give gaver videre er jeg lidt imod, selvom jeg egentlig ikke har "brug" for gaverne eller glæder mig til dem på nogle måde.
- Synes det bedste ved julen er hyggen og sammenkosten med familien, derefter kommer den gode mad jo :santa:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 06:40pm
Quote (LegionOfAngels @ Dec 1 2010 12:39am)
Fødselsdag: Jan 1 1911 (Mand)

Er du 99? -.-


Han er Svaret på multi anyways
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 30 2010 06:41pm
Quote (Provo2100 @ Dec 1 2010 02:40am)
Jeg plejer og få praktiske ting efterhånden, men det med og give gaver videre er jeg lidt imod, selvom jeg egentlig ikke har "brug" for gaverne eller glæder mig til dem på nogle måde.
- Synes det bedste ved julen er hyggen og sammenkosten med familien, derefter kommer den gode mad jo :santa:


Jeg har ikke penge til julegaver i år :( Kassen er fanme tom !!!

Så jeg glæder mig til familie hygge og maden :)

Hyggen skal holdes i min mors og stedfars brand new house :thumbsup:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 06:44pm
Quote (LegionOfAngels @ Dec 1 2010 01:41am)
Jeg har ikke penge til julegaver i år :( Kassen er fanme tom !!!

Så jeg glæder mig til familie hygge og maden :)

Hyggen skal holdes i min mors og stedfars brand new house :thumbsup:


Nedtur med pengekassen :(

- Jamen det lyder sgu da hyggeligt, så kommer hele familien? :)

Jeg holder også jul i mit rækkehus, som jeg er flyttet ind i for omkring 2 måneder siden :santa:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 30 2010 06:45pm
Quote (Provo2100 @ Dec 1 2010 02:44am)
Nedtur med pengekassen :(

- Jamen det lyder sgu da hyggeligt, så kommer hele familien? :)

Jeg holder også jul i mit rækkehus, som jeg er flyttet ind i for omkring 2 måneder siden :santa:


Ja det gør den nemlig ;D

Og ja mega trist med den penge kasse :/ skal ud og se om jeg kan låne ''flere penge'' så jeg kan få min egen lejlighed :( Pga mit gamle arbejde har jeg ikke været i stand til at søge nogle jobs :s
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 06:50pm
Quote (LegionOfAngels @ Dec 1 2010 01:45am)
Ja det gør den nemlig ;D

Og ja mega trist med den penge kasse :/ skal ud og se om jeg kan låne ''flere penge'' så jeg kan få min egen lejlighed :( Pga mit gamle arbejde har jeg ikke været i stand til at søge nogle jobs :s


Det blir sgu nice man :)

- Hmm, hvordan har jobbet forhindret dig? Du har arbejdet de timer andre ville have dig eller? :santa:
Member
Posts: 6,486
Joined: Oct 23 2010
Gold: 2.53
Nov 30 2010 07:01pm
Quote (LegionOfAngels @ Dec 1 2010 02:39am)
Fødselsdag: Jan 1 1911 (Mand)

Er du 99? -.-


menner ikke det vedkommer andra en mine venner :P
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 07:05pm
Legions baby :blush:
Go Back To Dansk Topic List
Prev188899091925001Next
Closed New Topic New Poll