Quote (Steffer @ 2 Nov 2010 23:56)
synes han var god igennem kampen.. der var bare de der 2 KÆMPE fejl!
Synes ikke han gjorde det godt for at være ærlig, han turde dårligt nok sige noget til Barca spillerne, der hvor Alves sparker Wendt, skete der intet, flere gange bliver N'doye nakket uden der sker noget.
Virkelig den dommer burde ikke dømme noget, kun miniput kampe hvor der intet sker overhoved, men ikke engang der ville han kunne følge med tempoet.
Quote (FamousDK @ 2 Nov 2010 23:56)
ja og hva sker der for det gule kort til Fck de sidste minutter -.-
Ja, han får det for at trække tiden, ved ikke om dommeren ikke kender til udskiftning, de andre havde set det, hold kæft en nar!!!!
This post was edited by Sometimes on Nov 2 2010 03:59pm