d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev18889909192482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Nov 2 2010 03:37pm
Kan man være andet end tilfreds :D!? kæft en god omgang bold!


FORZA FCK! :D
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 2 2010 03:48pm
Quote (berens @ Nov 2 2010 10:37pm)
Kan man være andet end tilfreds :D!? kæft en god omgang bold!


FORZA FCK! :D


ja men hvad sker der for dommeren i de der 2 situationer!!?!?!?
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 2 2010 03:55pm
<3 F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN <3



Fuck en lorte dommer, aldrig har jeg set noget så svagt, gad godt vide hvor meget han kostede da barca købte ham, og Valdes den bøsse, HVOR BLEV DET RØDE KORT AF!!!!!!!!
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 2 2010 03:56pm
Quote (Sometimes @ Nov 2 2010 10:55pm)
<3 F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN F.C KØBENHAVN <3
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20071118173936/da.uncyclopedia/images/1/1c/486363049_6871eabed2_m.jpg


Fuck en lorte dommer, aldrig har jeg set noget så svagt, gad godt vide hvor meget han kostede da barca købte ham, og Valdes den bøsse, HVOR BLEV DET RØDE KORT AF!!!!!!!!


synes han var god igennem kampen.. der var bare de der 2 KÆMPE fejl!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 2 2010 03:56pm
ja og hva sker der for det gule kort til Fck de sidste minutter -.-
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 2 2010 03:58pm
Quote (Steffer @ 2 Nov 2010 23:56)
synes han var god igennem kampen.. der var bare de der 2 KÆMPE fejl!


Synes ikke han gjorde det godt for at være ærlig, han turde dårligt nok sige noget til Barca spillerne, der hvor Alves sparker Wendt, skete der intet, flere gange bliver N'doye nakket uden der sker noget.
Virkelig den dommer burde ikke dømme noget, kun miniput kampe hvor der intet sker overhoved, men ikke engang der ville han kunne følge med tempoet.

Quote (FamousDK @ 2 Nov 2010 23:56)
ja og hva sker der for det gule kort til Fck de sidste minutter -.-


Ja, han får det for at trække tiden, ved ikke om dommeren ikke kender til udskiftning, de andre havde set det, hold kæft en nar!!!!

This post was edited by Sometimes on Nov 2 2010 03:59pm
Member
Posts: 83,154
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 2 2010 04:04pm
Bedste danske fodbold jeg har set nogensinde, vil jeg tro.
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
Nov 2 2010 04:27pm
Til grin barcelona..
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 2 2010 04:35pm
Har aldrig nogen sinde set et dansk hold der har spillet så godt nogen sinde før i mit liv, bliver virkelig spændene at se hvor langt de kommer i år.
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Nov 2 2010 04:36pm
bah barca skulle vinde med 2 så havde jeg sq vundet 1,3 kilo
Go Back To Dansk Topic List
Prev18889909192482Next
Add Reply New Topic New Poll