Quote (Sunshines @ May 29 2010 03:06pm)
Jeg vil gerne vædde med, at havde Serria ikke haft TT, havde ingen af jer forsvaret ham, så VibeTribe har da bestemt også en pointe.
Men jeg er selvfølgelig heller ikke enig i, at selv om man er 18 år ikke kan have TT og opgøre sig modent, men alder er altså heller ikke 'bare' et tal som JelleDK mener.
Min mening selvfølgelig

Hvis Serria ikke havde haft tt, havde denne samtale, ikke fundet sted.. Han advarede ham blot, ved at sige at det ikke skulle postes..
Nej, alder er ikke et tal.. Det er en måde for regeringen at kunne lave regler..
15 år og loven kan straffe dig.. (Da den lov, blev vedtaget lavede unge ikke ballade som i dag)
16 år og du må købe sprut.. (Der er det så ikke alderen der gør, om du kan tåle det)
16 år og du må køre knallert.. (En på 15, kan køre lige så hurtigt på cykel)
18 år og du må købe smøger.. (Det er jo ikke ulovligt at ryge, de vil bare bestemme)
18 år og du må køre bil.. (Det er jo ikke de 18 år, som gør at man er klar til køre rundt i 1tons metal klods)
18 år og du må stemme.. (Jeg er 21, men ved intet om politik, men min fætter på 13 ved alt)
Alder er bare et tal og regeringens undskyldning til at bestemme..
Det er min mening..
Quote (Qhotex @ May 29 2010 03:05pm)
Folk plejer bare at kalde os M & M.

Synes nu mere det ville være lidt skummelt hvis han var i slutningen af 20'erne, og udgav sig for at være 18.

Jeg kalder er Mads og Mads eller Mads^2
This post was edited by JelleDK on May 29 2010 07:36am