Quote (Kaner @ 10 Nov 2011 21:57)
OMG .. De førte 2-0 efter 35 minutter..
Og OBV bliver den bare 2-0 .. -.-
De har 5 min til at score det 3. i ! PLZ ..
Quote (berens @ 10 Nov 2011 22:10)
nice

Nah, den blev 2-0 -.-
Quote (Sunshines @ 10 Nov 2011 22:11)
Det var skam heldigt de overhovedet fik 2 mål. Du må vist hellere stille spørgsmålstegn ved din ven og spørge ham ang. ''stærkeste opstilling''
Har du ret i .. Absolut noget skod
This post was edited by Kaner on Nov 10 2011 02:11pm