d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev186878889905001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 05:17pm
Quote (Provo2100 @ 1 Dec 2010 00:11)
Ja, alt for griner!
- Yes, det var også den jeg slog over på, da jeg regnede med det var der, den ville komme, tak anyways B)


Præcis! jeg er dog kun begyndt og se det for ikke så længe siden, så jeg har kun set måske 10 afsnit af det :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 05:23pm
Quote (Aura @ Dec 1 2010 12:17am)
Præcis! jeg er dog kun begyndt og se det for ikke så længe siden, så jeg har kun set måske 10 afsnit af det :D


Jeg har selv set en del af det efterhånden, men elsker den der "nørde" stil de køre, alt for griner og se på B)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 05:24pm
Quote (Provo2100 @ 1 Dec 2010 00:23)
Jeg har selv set en del af det efterhånden, men elsker den der "nørde" stil de køre, alt for griner og se på B)


heh lækkert nok, så er det startet, afk. :ph34r:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 05:25pm
Quote (Aura @ Dec 1 2010 12:24am)
heh lækkert nok, så er det startet, afk. :ph34r:


Same B)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 05:43pm
Quote (Provo2100 @ 1 Dec 2010 00:25)
Same B)


"I'm Baaaaaatman" :rofl:

Næste afsnit on the way!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 05:49pm
Quote (Aura @ Dec 1 2010 12:43am)
"I'm Baaaaaatman" :rofl:

Næste afsnit on the way!


hahaha, var ellers et gz afsnit det første! B)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 05:55pm
Quote (Provo2100 @ 1 Dec 2010 00:49)
hahaha, var ellers et gz afsnit det første! B)


Ja det var simpelthen så sjovt :D

og damn hvor jeg hader reklamer man! :P

This post was edited by Aura on Nov 30 2010 05:55pm
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 05:56pm
hvem har de 28fg jeg mangler for ramme 11k :blush:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 05:57pm
Quote (Aura @ Dec 1 2010 12:55am)
Ja det var simpelthen så sjovt :D

og damn hvor jeg hader reklamer man! :P


Det her er min tanke omkring reklamer.

:rifle: reklamer
-eller
:flamethrower: reklamer

Nu den på igen B)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 06:08pm
Så står den på "Two and a Half Man" på TV3 :thumbsup:

- Another win!
Go Back To Dansk Topic List
Prev186878889905001Next
Closed New Topic New Poll