Quote (pohez @ 6 Apr 2011 00:24)
istedet for kreatin ville jeg køre protein.. du kan self også vælge at lave en kombo på dem..
har aldrig selv set den store trang til at køre kreatin selv om jeg har 2 kg stående.. men protein derimod er ikke til at undvære i en ordelig træning.
Kreatin og Protien pulver er altså ikk 100% det samme..
Og ja, Protien hjælper jo os på den måde at det meget vigtig og få noget ned lige efter man har trænet, så ens muskler kan arbejde videre.. Kan ikke 100% huske, men mener man ska ha halvdelen af sin kropsvægt i protiener (hvis du vejer 80, så 40protienr max 30min efter tæning) og ca. din kropsvægt i Carbs (hvis du vejer 80 kilo så 80 carbs)
Jeg blandet altid 300 ml mælk (skummentmælk selvføgelige), med 70 gram WG og 4 gram kreatin
48 gram protien, 78 carbs, og 450 kcal. Og så plejer jeg og tage en banan, for lige at få lidt extra.
