Quote (One @ Nov 2 2010 10:27am)
Vi ser frem til i aften, FCK - Barcá

om vi gør

Quote (Tupac93 @ Nov 2 2010 02:47pm)
Håber i alle sammen får en god aften idag med verdens bedste fodbold kamp, hyg jer drenge!
skal du ikke se den :D?
This post was edited by berens on Nov 2 2010 07:53am