d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev18586878889135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 7 2011 04:38am
Quote (Sunline @ 7 Nov 2011 02:48)
KA-CHING! :D 1250 lige i lommen  :banana:


Optur ! Tillykke :P
Tror jeg skal være lidt med på dine NFL odds næste gang ;)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 7 2011 03:10pm
Hader at ha oddset og en af kampene er udsat / aflyst -.-'
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 8 2011 01:02pm
Quote (Kaner @ Nov 7 2011 10:10pm)
Hader at ha oddset og en af kampene er udsat / aflyst -.-'


Det fint nok :)
ved mindre du oddser 3/5 kampe ^^
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Nov 8 2011 02:06pm
Quote (Kaner @ 7 Nov 2011 12:38)
Optur ! Tillykke :P
Tror jeg skal være lidt med på dine NFL odds næste gang ;)


tak :D Du skulle have satset på Andrew Luck til at vinde heisman trophy til odds 3.0 i lørdags, den er faldet til 1.28 nu hehe :P

tror ikke jeg skal oddse så meget denne uge, dårligt program imo
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 8 2011 03:02pm
Quote (berens @ 8 Nov 2011 21:02)
Det fint nok :)
ved mindre du oddser 3/5 kampe ^^


PRÆCIS , og det var nemlig 3/5 -.-'

Quote (Sunline @ 8 Nov 2011 22:06)
tak :D Du skulle have satset på Andrew Luck til at vinde heisman trophy til odds 3.0 i lørdags, den er faldet til 1.28 nu hehe :P

tror ikke jeg skal oddse så meget denne uge, dårligt program imo


Haha, lækkert forudset :P
Oki, kender jeg godt :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Nov 9 2011 11:41am
Quote (Kaner @ Nov 8 2011 10:02pm)
PRÆCIS , og det var nemlig 3/5 -.-'



Haha, lækkert forudset :P
Oki, kender jeg godt :)


så er det trist :D
Retired Moderator
Posts: 23,290
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Nov 9 2011 02:35pm
L'Hospitalet - Barcelona (Barcelona Over 3,5 Mål) ~ 2,25

Indskud: 100 kr.

Barcelonas startopstilling ser således ud:
Pinto, Puyol, Fontàs, Maxwell, Keita, Dos Santos, Xavi, Iniesta, Cesc, Villa og Tello

This post was edited by Markos. on Nov 9 2011 02:35pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 9 2011 02:39pm
Quote (Markos. @ 9 Nov 2011 22:35)
L'Hospitalet - Barcelona (Barcelona Over 3,5 Mål) ~  2,25

Indskud: 100 kr.

Barcelonas startopstilling ser således ud:
Pinto, Puyol, Fontàs, Maxwell, Keita, Dos Santos, Xavi, Iniesta, Cesc, Villa og Tello


Den skal sku nok gå hjem :)
Retired Moderator
Posts: 23,290
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Nov 9 2011 02:52pm
Quote (Kaner @ 9 Nov 2011 21:39)
Den skal sku nok gå hjem :)
Det burde den i hvert fald :) Men man kan jo aldrig være sikker. Hvis man kigger på opstillingen, så ligner det dog, at Guardiola ønsker at sikre avancement med det samme.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 9 2011 02:54pm
Quote (Markos. @ 9 Nov 2011 22:52)
Det burde den i hvert fald :) Men man kan jo aldrig være sikker. Hvis man kigger på opstillingen, så ligner det dog, at Guardiola ønsker at sikre avancement med det samme.


Præcis .. Og de reserver som er med, vil jo gøre det så godt så muligt, for at vise at de er gode nok på A-holdet :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev18586878889135Next
Add Reply New Topic New Poll