d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev18485868788135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Nov 6 2011 10:38am
Dagens langskud:

1 ATL Falcons -6.5 ATL Falcons @ IND Colts (Handicap) 1.90
2 KC Chiefs -4.0 MIA Dolphins @ KC Chiefs (Handicap) 1.90
3 SF 49ers -4.0 SF 49ers @ WAS Redskins (Handicap) 1.90
4 GB Packers -5.5 GB Packers @ SD Chargers (Handicap) 1.90
5 CIN Bengals CIN Bengals @ TEN Titans 2.20
6 STL Rams STL Rams @ ARZ Cardinals 2.25

6-linger
Indsats: 20,00
Gevindst: 1.295,05

Kunne SAGTENS ske :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 10:46am
Quote (Sunline @ 6 Nov 2011 18:38)
Dagens langskud:

1 ATL Falcons -6.5 ATL Falcons @ IND Colts (Handicap)  1.90
2 KC Chiefs -4.0      MIA Dolphins @ KC Chiefs (Handicap)  1.90
3 SF 49ers -4.0    SF 49ers @ WAS Redskins (Handicap)  1.90
4 GB Packers -5.5 GB Packers @ SD Chargers (Handicap)  1.90
5 CIN Bengals  CIN Bengals @ TEN Titans                                2.20
6 STL Rams        STL Rams @ ARZ Cardinals                                2.25

6-linger
Indsats: 20,00
Gevindst: 1.295,05

Kunne SAGTENS ske :D


Nice ! :D GL
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Nov 6 2011 11:14am
hvorfor har i ikke oddset på madrid?
havde tænkt mig at sætte Osasuna med 4 handicap mål, dog nåede jeg aldrig ud og oddse, da jeg stod forsent op til kamp :mellow:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 11:17am
Quote (berens @ 6 Nov 2011 19:14)
hvorfor har i ikke oddset på madrid?
havde tænkt mig at sætte Osasuna med 4 handicap mål, dog nåede jeg aldrig ud og oddse, da jeg stod forsent op til kamp  :mellow:


Hehe, gider ikke oddse på hold som er så storfavoritter ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Nov 6 2011 12:59pm
Quote (Kaner @ Nov 6 2011 06:17pm)
Hehe, gider ikke oddse på hold som er så storfavoritter ^^


well, med 4 mål i handicap, må den da give noget igen :)
anyways, GG på din uafgjort :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 01:00pm
Quote (berens @ 6 Nov 2011 20:59)
well, med 4 mål i handicap, må den da give noget igen :)
anyways, GG på din uafgjort :D


Tjah, fik ikke noget ud af den, da de andre ikke gik op :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Nov 6 2011 01:01pm
Quote (Kaner @ Nov 6 2011 08:00pm)
Tjah, fik ikke noget ud af den, da de andre ikke gik op :P


oh well, stadig godt spillet :)
Retired Moderator
Posts: 23,290
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Nov 6 2011 01:26pm
Øv bøv.. Så var det kun Espanyol - Villarreal kampen som ikke gik hjem :(
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 01:34pm
Quote (Markos. @ 6 Nov 2011 21:26)
Øv bøv.. Så var det kun Espanyol - Villarreal kampen som ikke gik hjem :(


Jeps, 1-1 Bilbao - Barca .. Godt spillet da ..

Men æv :D
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Nov 6 2011 06:48pm
Quote (Sunline @ 5 Nov 2011 22:15)
Har Falcons -7.0 @ 1.95
49ers -3.0 @ 1.80
og Bengals +3.0 @ 1.80

for 200 :) Spreadet på Bengals er for vildt lige nu, der er 2.20 på de vinder, klart værd at overveje.

Desuden er der 3.0 på Andrew Luck til at vinde Heisman trophy, hvis nogen er interesserede i nemme penge :P Bliver dog først afgjort i starten af december.


KA-CHING! :D 1250 lige i lommen :banana:
Go Back To Dansk Topic List
Prev18485868788135Next
Add Reply New Topic New Poll