[QUOTE=Aura,Nov 30 2010 10:59pm][QUOTE=Proffsorpax,30 Nov 2010 22:56][QUOTE=Aura,Nov 30 2010 10begin_of_the_skype_highlighting 30 2010 10 end_of_the_skype_highlighting:54pm][QUOTE=Proffsorpax,30 Nov 2010 22:52]Hvad har du lavet idag så? :P[/QUOTE]
well, har været sneet inde så har bare gamet diablo 2, men det begynder at blive kedeligt efter 2 dage med det uden skole ovs :P[/QUOTE]
heh, kan godt blive kedeligt hvis man gamer det vildt meget på en kort pariode ja. Hvor bor du henne? og har i fået meget sne?

Jeg har så lige haft fri idag og fri imorgen også, så jeg ordrer egentlig bare de praktiske ting herhjemme imens de gamle er på arbejde, etc.[/QUOTE]
bor i lidt uden for århus, vi har fået 30-40 cm sne ^^ og man bor på landet så det ikke nemt at komme i skole når busserne ikke kører (skole busserne) :)[/QUOTE]
Nej det er selvfølgelig rigtigt nok, gør de hellere ikke her på Bornholm og vil tro midt på øen hvor de er hårdest ramt er der vel en 40-50cm eller sådan noget, hvis ikke mere :lol:[/QUOTE]
det var ikke lidt ^^