d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev184858687885001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Nov 30 2010 04:03pm
[QUOTE=Aura,Nov 30 2010 10:59pm][QUOTE=Proffsorpax,30 Nov 2010 22:56][QUOTE=Aura,Nov 30 2010 10begin_of_the_skype_highlighting 30 2010 10 end_of_the_skype_highlighting:54pm][QUOTE=Proffsorpax,30 Nov 2010 22:52]Hvad har du lavet idag så? :P[/QUOTE]


well, har været sneet inde så har bare gamet diablo 2, men det begynder at blive kedeligt efter 2 dage med det uden skole ovs :P[/QUOTE]

heh, kan godt blive kedeligt hvis man gamer det vildt meget på en kort pariode ja. Hvor bor du henne? og har i fået meget sne? :P

Jeg har så lige haft fri idag og fri imorgen også, så jeg ordrer egentlig bare de praktiske ting herhjemme imens de gamle er på arbejde, etc.[/QUOTE]

bor i lidt uden for århus, vi har fået 30-40 cm sne ^^ og man bor på landet så det ikke nemt at komme i skole når busserne ikke kører (skole busserne) :)[/QUOTE]

Nej det er selvfølgelig rigtigt nok, gør de hellere ikke her på Bornholm og vil tro midt på øen hvor de er hårdest ramt er der vel en 40-50cm eller sådan noget, hvis ikke mere :lol:[/QUOTE]

det var ikke lidt ^^
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 04:12pm
Nah det var en del men igen det har så også sneet hele dagen stortset :lol:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 04:14pm
Quote (Aura @ Nov 30 2010 10:12pm)
Nah det var en del men igen det har så også sneet hele dagen stortset :lol:


Aura donater 100fg til den første som Pm'er ham 10 af den her smiley :santa:
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 04:16pm
Quote (FamousDK @ 30 Nov 2010 23:14)
Aura donater 100fg til den første som Pm'er ham 10 af den her smiley :santa:


Det har jeg hørt at folk kan li' :rofl:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 04:17pm
Quote (Aura @ Nov 30 2010 10:16pm)
Det har jeg hørt at folk kan li' :rofl:


hahah :D!
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 04:18pm
Det her er en af de uger jeg bare elsker, kun 3 arbejds dage er altså win :thumbsup:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 04:24pm
Quote (Aura @ Nov 30 2010 10:18pm)
Det her er en af de uger jeg bare elsker, kun 3 arbejds dage er altså win :thumbsup:


Det også n1^^
Jeg går hjemme fortiden alligevel (:
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 04:26pm
Quote (FamousDK @ 30 Nov 2010 23:24)
Det også n1^^
Jeg går hjemme fortiden alligevel (:


Det er chillern nok hvis man har nok at lave :)

men igen, jeg skulle ha' arbejdet i weekenden men så ville vores anden 2. års elev bytte weekend med mig, fair nok altså :P
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 04:27pm
Quote (Aura @ Nov 30 2010 10:26pm)
Det er chillern nok hvis man har nok at lave :)

men igen, jeg skulle ha' arbejdet i weekenden men så ville vores anden 2. års elev bytte weekend med mig, fair nok altså :P


Det sweet nok :D
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Nov 30 2010 04:34pm
Quote (FamousDK @ 1 Dec 2010 00:24)
Det også n1^^
Jeg går hjemme fortiden alligevel (:


er det ikke kedeligt
Go Back To Dansk Topic List
Prev184858687885001Next
Closed New Topic New Poll