Quote (Provo2100 @ 29 Oct 2010 16:40)
Med et sæsonkort til FCK, har du ALLE fck's hjemmekampe i ligaen, på selve kortet, som du bare køre igennem, bling du er inde.. så har du egen faste siddeplads og førsteret til alle "ekstra" kampene, såsom CL, EPL, Pokal osv...
Det er ikke muligt og købe billetter til Barca kampen længere, det er udsolgt og fristen for kortholderen er også udløbet.
Hvis du vil gøre dig forhåbninger om og få billet til kampen, skal du være forberedt på og slippe en del penge for det og så ikke have en særlig god siddeplads, da de fleste med god siddeplads er dem, som allerede er kortholdere.
Nåå på den måde, tænkte ellers på at spørge min fætter om jeg kunne låne hans kort, han har nemlig sæson kort, men hans sidde plads er inde ved alle fck hooligansne , der tør jeg sku ikk sidde med en barca t-shirt

nåå, fuck det, så må jeg jo bare se den her hjemme med min bror eller så noget.
This post was edited by Tupac93 on Oct 29 2010 01:24pm