d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev18485868788482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 07:43am
Quote (Tupac93 @ Oct 29 2010 02:41pm)
nåå okay^^

Nej har ikke fået billet :(


Ærgeligt, så må du nøjes med og se den på en skærm.
- Ellers noget jeg personligt synes SKAL opleves live.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 29 2010 07:44am
Quote (Provo2100 @ 29 Oct 2010 15:43)
Ærgeligt, så må du nøjes med og se den på en skærm.
- Ellers noget jeg personligt synes SKAL opleves live.


Tro mig, det ikke noget jeg heller ville end at se den kamp, men der er sku udsolgt alle steder.......... :angry: .............
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 07:48am
Quote (Tupac93 @ Oct 29 2010 02:44pm)
Tro mig, det ikke noget jeg heller ville end at se den kamp, men der er sku udsolgt alle steder.......... :angry: .............


De kan altid købes for overpris, tror den vil ligge på omkring 2-5k på selve dagen, alt efter plads osv...

Nu har jeg selv sæsonkort til FCK, så jeg har førsteret til alle CL, Pokal kampe osv... På egen plads selvfølgeligl, så jeg har ikke selv haft noget problem med og få billetter til alle kampene :) og så til en go' pris samtidig.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 29 2010 07:53am
Quote (Provo2100 @ 29 Oct 2010 15:48)
De kan altid købes for overpris, tror den vil ligge på omkring 2-5k på selve dagen, alt efter plads osv...

Nu har jeg selv sæsonkort til FCK, så jeg har førsteret til alle CL, Pokal kampe osv... På egen plads selvfølgeligl, så jeg har ikke selv haft noget problem med og få billetter til alle kampene :) og så til en go' pris samtidig.


Hvis man har sæson kort til fck kan man så stadig få billeter feks imorgen eller på mandag??
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 08:09am
Quote (Tupac93 @ Oct 29 2010 02:53pm)
Hvis man har sæson kort til fck kan man så stadig få billeter feks imorgen eller på mandag??


Med sæsonkort har du automatisk adgang til alle hjemmekampene i Superligaen
- Med Mandag går jeg ud fra du mener Tirsdag... Nej den frist er forbi.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 29 2010 08:13am
Quote (Provo2100 @ 29 Oct 2010 16:09)
Med sæsonkort har du automatisk adgang til alle hjemmekampene i Superligaen
- Med Mandag går jeg ud fra du mener Tirsdag... Nej den frist er forbi.


Når jeg mener på mandag mener jeg self dagen før kampen.

Så det vil sige hvis jeg har et sæsonkort kan jeg gå hen i parken og have en automatisk plads eller hvad? eller skal man hente en billet et sted?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 08:40am
Quote (Tupac93 @ Oct 29 2010 03:13pm)
Når jeg mener på mandag mener jeg self dagen før kampen.

Så det vil sige hvis jeg har et sæsonkort kan jeg gå hen i parken og have en automatisk plads eller hvad? eller skal man hente en billet et sted?


Med et sæsonkort til FCK, har du ALLE fck's hjemmekampe i ligaen, på selve kortet, som du bare køre igennem, bling du er inde.. så har du egen faste siddeplads og førsteret til alle "ekstra" kampene, såsom CL, EPL, Pokal osv...

Det er ikke muligt og købe billetter til Barca kampen længere, det er udsolgt og fristen for kortholderen er også udløbet.

Hvis du vil gøre dig forhåbninger om og få billet til kampen, skal du være forberedt på og slippe en del penge for det og så ikke have en særlig god siddeplads, da de fleste med god siddeplads er dem, som allerede er kortholdere.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 29 2010 01:23pm
Quote (Provo2100 @ 29 Oct 2010 16:40)
Med et sæsonkort til FCK, har du ALLE fck's hjemmekampe i ligaen, på selve kortet, som du bare køre igennem, bling du er inde.. så har du egen faste siddeplads og førsteret til alle "ekstra" kampene, såsom CL, EPL, Pokal osv...

Det er ikke muligt og købe billetter til Barca kampen længere, det er udsolgt og fristen for kortholderen er også udløbet.

Hvis du vil gøre dig forhåbninger om og få billet til kampen, skal du være forberedt på og slippe en del penge for det og så ikke have en særlig god siddeplads, da de fleste med god siddeplads er dem, som allerede er kortholdere.


Nåå på den måde, tænkte ellers på at spørge min fætter om jeg kunne låne hans kort, han har nemlig sæson kort, men hans sidde plads er inde ved alle fck hooligansne , der tør jeg sku ikk sidde med en barca t-shirt :rofl:

nåå, fuck det, så må jeg jo bare se den her hjemme med min bror eller så noget.

This post was edited by Tupac93 on Oct 29 2010 01:24pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 01:25pm
Quote (Tupac93 @ Oct 29 2010 08:23pm)
Nåå på den måde, tænkte ellers på at spørge min fætter om jeg kunne låne hans kort, han har nemlig sæson kort, men hans sidde plads er inde ved alle fck hooligansne , der tør jeg sku ikk sidde med en barca t-shirt :rofl:


han har sikkert selv købt en billet til kampen?
- Tjoo, en af drengene nede ved os har altid en Barca hue på og FCK trøje, meeeeeen det er også noget der skabte problemer istarten, nu er det sådanset fint nok.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 29 2010 01:27pm
Quote (Provo2100 @ 29 Oct 2010 21:25)
han har sikkert selv købt en billet til kampen?
- Tjoo, en af drengene nede ved os har altid en Barca hue på og FCK trøje, meeeeeen det er også noget der skabte problemer istarten, nu er det sådanset fint nok.


ved det faktisk ikk, men jeg må jo bare nøjes med at se den her hjemme, ville ellers være fedt at være inde og se den "live" eller hvad man skal sige^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev18485868788482Next
Add Reply New Topic New Poll