d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev18384858687135Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 23,290
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Nov 6 2011 09:57am
Odds for i dag:

Fulham - Tottenham ~ 2,20
Espanyol - Villarreal ~ 1,90
Athletic Bilbao - Barcelona (Begge hold scorer) ~ 2,10

Samlet odds: 8,78 | Indskud: 50 kr.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 09:59am
Quote (Markos. @ 6 Nov 2011 17:57)
Odds for i dag:

Fulham - Tottenham ~ 2,20
Espanyol - Villarreal ~ 1,90
Athletic Bilbao - Barcelona (Begge hold scorer) ~ 2,10

Samlet odds: 8,78 | Indskud: 50 kr.


Nice :)

Må håbe Bilbao score så :D
Retired Moderator
Posts: 23,290
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Nov 6 2011 10:02am
Tror virkelig ikke på at Villarreal vinder desværre Kaner.

De er ufattelig dårlige for tiden og så er Espanyol altid gode på hjemmebane.

Espanyol har kun tabt én kamp på hjemmebane og det var imod Real Madrid og resten er vundet.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 10:02am
Quote (Markos. @ 6 Nov 2011 18:02)
Tror virkelig ikke på at Villarreal vinder desværre Kaner.

De er ufattelig dårlige for tiden og så er Espanyol altid gode på hjemmebane.

Espanyol har kun tabt én kamp på hjemmebane og det var imod Real Madrid og resten er vundet.


Ja i know .. Og Rossi, Nilmar og Zapata er skadet :lol:
Men kunne ikke lade være da jeg så det odds :O

2-2 Schalke nu .. Kom så altså ! :D
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 6 2011 10:03am
Quote (Markos. @ 6 Nov 2011 17:02)
Tror virkelig ikke på at Villarreal vinder desværre Kaner.

De er ufattelig dårlige for tiden og så er Espanyol altid gode på hjemmebane.

Espanyol har kun tabt én kamp på hjemmebane og det var imod Real Madrid og resten er vundet.


Jeg tror heller ikke så meget på Villa, jeg oddsede på Espanyol.
Jeg overvejer også at gå ind og smide nogle penge på OB - Brøndby i aften :p
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 10:05am
Quote (Sometimes @ 6 Nov 2011 18:03)
Jeg tror heller ikke så meget på Villa, jeg oddsede på Espanyol.
Jeg overvejer også at gå ind og smide nogle penge på OB - Brøndby i aften :p


Jeg spillet OB - BIF uafgjort :D
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 6 2011 10:07am
Quote (Kaner @ 6 Nov 2011 17:05)
Jeg spillet OB - BIF uafgjort :D


Jeg er helt igennem FCK fan, men jeg tror Brøndby tager den i aften, ellers kan jeg ikke se hvornår det skal vende for dem :s
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 10:07am
Quote (Sometimes @ 6 Nov 2011 18:07)
Jeg er helt igennem FCK fan, men jeg tror Brøndby tager den i aften, ellers kan jeg ikke se hvornår det skal vende for dem :s


True .. Btw, hva fuck sker der for at de viser FCK på DR1 ? :lol:
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 6 2011 10:14am
Quote (Kaner @ 6 Nov 2011 17:07)
True .. Btw, hva fuck sker der for at de viser FCK på DR1 ? :lol:


Ja jeg gik helt i panik da jeg ikke kunne finde den, så tjekkede jeg TV tid og åndende lettet op :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 10:14am
Quote (Sometimes @ 6 Nov 2011 18:14)
Ja jeg gik helt i panik da jeg ikke kunne finde den, så tjekkede jeg TV tid og åndende lettet op :D


Haha ..

KOOOOOOOOOOOM NUUUUUUUUUUUU SCHALKE !!!!!

5 MIN TO GO !


:cry:

This post was edited by Kaner on Nov 6 2011 10:20am
Go Back To Dansk Topic List
Prev18384858687135Next
Add Reply New Topic New Poll