d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev183848586875001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 02:59pm


Tjek den lige ud folkens, den er så vild altså :O
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 30 2010 03:00pm
Quote (mmn91 @ Nov 30 2010 09:54pm)
har hørt twilligt skulle være noget bøsse pis, lorte følelses film agtigt noget, er den værd at se?


Deres målgruppe er 13 årige piger, så jeg tvivler på du har lyst til at se den.

Quote (Aura @ Nov 30 2010 09:59pm)
http://www.youtube.com/watch?v=Vo0Cazxj_yc

Tjek den lige ud folkens, den er så vild altså :O


Fuuuck den er cool :O

This post was edited by Molle_fkk on Nov 30 2010 03:05pm
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 30 2010 03:20pm
Quote (Aura @ 30 Nov 2010 21:59)
http://www.youtube.com/watch?v=Vo0Cazxj_yc

Tjek den lige ud folkens, den er så vild altså :O


Sindsygt :O
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 03:33pm
Quote (Aura @ Nov 30 2010 08:59pm)
http://www.youtube.com/watch?v=Vo0Cazxj_yc

Tjek den lige ud folkens, den er så vild altså :O


Fuck :D
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Nov 30 2010 03:45pm
gutter, har i nogle ideer til hvad jeg kan lave xD? keder mig vildt : /
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 03:48pm
Quote (waw @ 30 Nov 2010 22:20)
Sindsygt :O


Quote (FamousDK @ 30 Nov 2010 22:33)
Fuck :D


fuldstænding sindsygt :D

Quote (Proffsorpax @ 30 Nov 2010 22:45)
gutter, har i nogle ideer til hvad jeg kan lave xD? keder mig vildt : /


Hvad har du lavet idag så? :P
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Nov 30 2010 03:52pm

Hvad har du lavet idag så? :P[/QUOTE]


well, har været sneet inde så har bare gamet diablo 2, men det begynder at blive kedeligt efter 2 dage med det uden skole ovs :P
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 03:54pm
[QUOTE=Proffsorpax,30 Nov 2010 22:52]Hvad har du lavet idag så? :P[/QUOTE]


well, har været sneet inde så har bare gamet diablo 2, men det begynder at blive kedeligt efter 2 dage med det uden skole ovs :P[/QUOTE]

heh, kan godt blive kedeligt hvis man gamer det vildt meget på en kort pariode ja. Hvor bor du henne? og har i fået meget sne? :P

Jeg har så lige haft fri idag og fri imorgen også, så jeg ordrer egentlig bare de praktiske ting herhjemme imens de gamle er på arbejde, etc.
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Nov 30 2010 03:56pm
[QUOTE=Aura,Nov 30 2010 10:54pm][QUOTE=Proffsorpax,30 Nov 2010 22:52]Hvad har du lavet idag så? :P[/QUOTE]


well, har været sneet inde så har bare gamet diablo 2, men det begynder at blive kedeligt efter 2 dage med det uden skole ovs :P[/QUOTE]

heh, kan godt blive kedeligt hvis man gamer det vildt meget på en kort pariode ja. Hvor bor du henne? og har i fået meget sne? :P

Jeg har så lige haft fri idag og fri imorgen også, så jeg ordrer egentlig bare de praktiske ting herhjemme imens de gamle er på arbejde, etc.[/QUOTE]

bor i lidt uden for århus, vi har fået 30-40 cm sne ^^ og man bor på landet så det ikke nemt at komme i skole når busserne ikke kører (skole busserne) :)
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 30 2010 03:59pm
Nej det er selvfølgelig rigtigt nok, gør de hellere ikke her på Bornholm og vil tro midt på øen hvor de er hårdest ramt er der vel en 40-50cm eller sådan noget, hvis ikke mere :lol:

This post was edited by Aura on Nov 30 2010 04:03pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev183848586875001Next
Closed New Topic New Poll