Quote (Thye @ 5 Apr 2011 00:49)
Six-pack har altså os ligeså meget, eller måske ennda mere at gøre med din Fedt procent. Du kan træne ALT det mave du vil, hvis din Fedt procent ikke ligger hvor den ska, så det nytteløst.. Og spiser rigtigt..
Ellers er ''Død-løft'' os en Mavetræner, samtidig med.. Tja, jeg vil kalde dødløft en Full body.. Squat, kan måske os gøre en lille smule, men der er jeg ikke sikker
Selvfølgelig. Min sidste test jeg har taget, der lå jeg på 8.7% Fedt

Men ingen ide om det er "der" den skal ligge
