d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev18384858687195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Apr 4 2011 02:00pm
Quote (Tol_lunatick @ Apr 4 2011 07:59pm)
jeps du kører op så du ligger lige i luften .
så tager du dine ben, samler dem, og evt. trækker dig sammen, og svinger fra side til side..
det er en sindssyg øvelse :)

en anden god øvelse, er at skovle! ^_^
hvis i kender en der skal have lavet noget skovl arbejde, så er det fandme også noget der giver mavemuskler, da man kan lave den præcis samme øvelse ^^


Derer muligheder nok, men jeg vil hellere tage i træningscenter end at skulle grave et træ op ^_^
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Apr 4 2011 02:01pm
Quote (xz-master @ Apr 4 2011 09:00pm)
Derer muligheder nok, men jeg vil hellere tage i træningscenter end at skulle grave et træ op ^_^


true true.. men hvis man melder sig som graver, og man kan tjene en god skilling, samt få trænet maven.. sååå.. :D
Member
Posts: 21,098
Joined: Mar 16 2006
Gold: 803.76
Apr 4 2011 04:49pm
Six-pack har altså os ligeså meget, eller måske ennda mere at gøre med din Fedt procent. Du kan træne ALT det mave du vil, hvis din Fedt procent ikke ligger hvor den ska, så det nytteløst.. Og spiser rigtigt..

Ellers er ''Død-løft'' os en Mavetræner, samtidig med.. Tja, jeg vil kalde dødløft en Full body.. Squat, kan måske os gøre en lille smule, men der er jeg ikke sikker
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Apr 4 2011 04:55pm
Quote (Thye @ 5 Apr 2011 00:49)
Six-pack har altså os ligeså meget, eller måske ennda mere at gøre med din Fedt procent. Du kan træne ALT det mave du vil, hvis din Fedt procent ikke ligger hvor den ska, så det nytteløst.. Og spiser rigtigt..

Ellers er ''Død-løft'' os en Mavetræner, samtidig med.. Tja, jeg vil kalde dødløft en Full body.. Squat, kan måske os gøre en lille smule, men der er jeg ikke sikker


This, fedt procent har rigtig rigtig meget at sige :)
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Apr 4 2011 05:54pm
25kg benchpress
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Apr 5 2011 01:18am
Quote (fotosyntEz @ Apr 4 2011 11:54pm)
25kg benchpress


Hvad? Er du overhovedet dansker? :huh:
Du er mere random end Lennon ^_^
Member
Posts: 83,121
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,247.00
Apr 5 2011 01:30am
Quote (Thye @ 5 Apr 2011 00:49)
Six-pack har altså os ligeså meget, eller måske ennda mere at gøre med din Fedt procent. Du kan træne ALT det mave du vil, hvis din Fedt procent ikke ligger hvor den ska, så det nytteløst.. Og spiser rigtigt..

Ellers er ''Død-løft'' os en Mavetræner, samtidig med.. Tja, jeg vil kalde dødløft en Full body.. Squat, kan måske os gøre en lille smule, men der er jeg ikke sikker
Selvfølgelig. Min sidste test jeg har taget, der lå jeg på 8.7% Fedt :)

Men ingen ide om det er "der" den skal ligge :P
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Apr 5 2011 03:59am
Quote (Aura @ 5 Apr 2011 09:30)
Selvfølgelig. Min sidste test jeg har taget, der lå jeg på 8.7% Fedt :)

Men ingen ide om det er "der" den skal ligge :P


Så er din fedt procent ok lav, jeg har en på omkring 10% hvilket er under den ''gennemsnitlige''.
så hvis du bare træner intensivt og godt så burde det ikke være noget problem :)
Banned
Posts: 7,047
Joined: Dec 10 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Apr 5 2011 06:09am
Hej drenge, har et spørgsmål angående kreatin osv.
Er det værd at købe, har trænet ca. 1 år efterhånden uden nogen "hjælpemiddler". Har fornyligt hørt at man kan tage en flaske vand og putte noget druesukker i og tilsætte det noget citronsaft, for at give det noget smag.

Hvad er jeres erfaring med kreatin osv? er det det værd, kan det mærkes/ses? Hvilken effekt har det?

Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Apr 5 2011 06:13am
Quote (Moneyhungryhoe @ Apr 5 2011 01:09pm)
Hej drenge, har et spørgsmål angående kreatin osv.
Er det værd at købe, har trænet ca. 1 år efterhånden uden nogen "hjælpemiddler". Har fornyligt hørt at man kan tage en flaske vand og putte noget druesukker i og tilsætte det noget citronsaft, for at give det noget smag.

Hvad er jeres erfaring med kreatin osv? er det det værd, kan det mærkes/ses? Hvilken effekt har det?


tjaa hvis du mener du har brug for det tilskud så er det vel fint nok.. men hvis du allerede spiser nok kød osv ser jeg aldrig nogen virkelig grund til kreatin :)
køb noget protein istedet
Go Back To Dansk Topic List
Prev18384858687195Next
Add Reply New Topic New Poll