d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev18384858687482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 27 2010 04:16pm
Quote (One @ Oct 27 2010 08:31pm)
Reserve hold ofc? :D eller hva? :P


Reserve-opsætning, ja.
Alt andet ville være fuldstændig uacceptabelt.

Kan godt forstå at han sætter reserver ind, når han har en betydeligt vigtigere kamp på Onsdag :)

Horsens spiller også efterhånden ganske fint.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Oct 27 2010 07:08pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 28 2010 07:34am
Quote (MrLennon @ Oct 28 2010 02:08am)
http://www.youtube.com/watch?v=5xLn-X8YJRg


hva er det for noget pis og poste?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 28 2010 03:41pm
Hva så OB :rolleyes:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 05:18am
Dagens Kampe:

- Seria A:
Genoa - Inter - Kan ses på Canal 9
(20:40)

- Bundesliga I:
Bayern München - Freiburg
(20:30)

- Liga Sagres:
Benfia - Pacos Ferreira
(20:15)

- Super Lig:
Bursaspor - Fenerbahce
(20:00)

- Premier Liga:
Krylya Sovietov S. - Rubin Kazan
(18:45)

- Viasat Divisionen:
HB Køge - FC Roskilde
(19:00)

Held og lykke med kampene gutter! :)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 29 2010 06:09am
Kan ikk' vente til Onsdag :(


Quote (MrLennon @ Oct 28 2010 01:08am)
http://www.youtube.com/watch?v=5xLn-X8YJRg


lol, troll!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 07:03am
Quote (xz-master @ Oct 29 2010 01:09pm)
Kan ikk' vente til Onsdag :(




lol, troll!


Kan jeg heller ikke :)
- Glæder mig til og stå på min plads på Nedre C og tage imod dem :hail:
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 29 2010 07:30am
Onsdag?
Det altså på tirsdag der er fck mod barcelona hvis det den kamp i taler om.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 29 2010 07:38am
Quote (Tupac93 @ Oct 29 2010 02:30pm)
Onsdag?
Det altså på tirsdag der er fck mod barcelona hvis det den kamp i taler om.


We know, tror bare det er fordi man normalt sammenligner det med Onsdag
- Har du fået billet?
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 29 2010 07:41am
Quote (Provo2100 @ 29 Oct 2010 15:38)
We know, tror bare det er fordi man normalt sammenligner det med Onsdag
- Har du fået billet?


nåå okay^^

Nej har ikke fået billet :(
Go Back To Dansk Topic List
Prev18384858687482Next
Add Reply New Topic New Poll