Quote (One @ Oct 27 2010 08:31pm)
Reserve hold ofc?

eller hva?

Reserve-opsætning, ja.
Alt andet ville være fuldstændig uacceptabelt.
Kan godt forstå at han sætter reserver ind, når han har en betydeligt vigtigere kamp på Onsdag

Horsens spiller også efterhånden ganske fint.